Skip to content

Jeg lever!!

mai 28, 2014

Jada kjære lesere, jeg lever! Og det i beste velgående også, men dog med behov for litt flere armer og litt mer tid enn tidligere. Siden forrige innlegg har jeg gått fra å være enorm til å bli litt mer vanlig, og Galekroken består ikke lenger av fire mennesker, en hund, en katt, en papegøye, en nymfeparakitt, en kolloni med pinnedyr og en dæsj med svømmende pittbull, men av FEM mennesker, en hund, en katt, en papegøye, en nymfeparakitt, en kolloni med pinnedyr og en dæsj med svømmende pittbull. Jepp, jeg har formert meg, og jeg var så heldig at JEG fikk den fineste babyen på hele barsel! 😉

familie

Jeg oppdaget nylig at min ammetåke la seg hardt og brutalt en gang rundt årsskiftet, og den har nok ikke lettet enda. Det lå nemlig et par innlegg fra graviditeten der som jeg rett og slett har glemt å publisere. De er ferdig skrevet, men det var tydeligvis vanskelig å trykke på knappen slik at ting kom dit de skulle. Veeel.. da blir det litt oppdateringer da, men de kommer litt hulter til bulter..

Selv om en baby og ammetåke faktisk er en bloggdreper av dimensjoner er det jo mye som må dokumenteres! Galefamilien har jo ikke akkurat blitt mindre gal av familieforøkelsen, og jammen har jeg ikke et babyrom og masse nuskete små babyting som må blogges.. Vel… I’ll be back….

No comments yet

Legg igjen en kommentar

