Skip to content

Tannbørsten del 2

juni 11, 2013

Som noen av dere har fått med dere, så skulle jeg teste ut supertannbørsten til Colgate. Nå er den testet, og jeg skal skrive mitt andre blogginnlegg om herligheten.

tannborste1

Tannbørsten er fortsatt veldig god. Den gjør at jeg føler at tennene er laaaangt renere enn før, og jeg har også blitt vandt til den litt rare følelsen av den durende dingsen i munnen. Den er så bra, at når jeg fikk en mail om at jeg skulle legge inn en produktanbefaling på elkjop.no, tenkte jeg at jo, det kan jeg faktisk gjøre. At min produktanbefaling ble avvist TRE ganger er en annen side av saken, og jeg ble så provosert at jeg rett og slett ga opp hele produktanbefalingen. Veeeel… Tilbake til tennene.

Hva er bra med tannbørsten? Jo, renere tenner, eller, det vet jeg jo ikke før jeg har tannlegetime igjen, og jeg håper (bank i bordet!!) at jeg ikke skal til tannlegen på veldig lenge! I alle fall ikke før i februar eller noe!! Fysj… Men jeg velger å tro at tennene er renere. Det føles i alle fall slik! Tannbørsten er også trykkfølsom, og endrer hastighet og trykk etter hvor den befinner seg i munnen.. Den har en pittebitteliten lader som ikke tar hele plassen på badet, og den kommer med et praktisk reiseetui som gjør at den er grei å ta med på tur.. Og ja, jeg har hatt den med på tur.

tannborste

Hva er negativt? Vel… Tannbørsten har ikke (i alle fall ikke som jeg har oppdaget) en batteriindikator. Så plutselig er det slutt på strømmen, og tannbørsten stopper.. Ikke det at det er et veldig stort problem, men jeg har to stikkontakter på badet, en til tannbørsten til gubben og en til radioen.. Og da må min tannbørste lade når jeg husker det, og så predement jeg til tider kan være, er det ikke sikkert tannbørsten får lade. En annen ting som er litt slitsomt, men som egentlig er bra, er at pusseprogrammet er stilt inn på 2 minutter. Det betyr at den stopper etter to minutter. Skal du avslutte pussingen før, ja da må du slå av tannbørsten. Hva er negativt med det tenker du kanskje nå.. Vel, det som er negativt er at dersom jeg trykker på den hersens knappen, får jeg så dårlig samvittighet! Og da blir det sånn at jeg drømmer om tannlegedama som skal trekke ut tennene og rotfylle i alle gommene.. På en gang….

Alt i alt er tannbørsten helt super! Jeg sier nok en gang, løøøp å kjøøøøp!!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

