Skip to content

Testing testing!

april 28, 2013

Galedamen er en enkel sjel.. Dersom noen vifter med noe som er gratis, hopper hun lykkelig i været. Og når noe er gratis, får hun dessuten så dårlig samvittighet at hun kjøper noe siden hun fikk noe gratis i utgangspunktet. Jepp, jeg er vel strengt tatt en kremkunde. «20% sa du? Da tar jeg tre!!».

tannb2

Vel, over til sakens kjerne. Jeg har vært så heldig å bli plukket ut til å teste en tannbørste! Og det er ikke hvilken som helst tannbørste heller! Det er toppmodellen til Colgate, nemlig en Colgate ProClinical A1500! Den er elektrisk, og i følge beskrivelsen tror jeg faktisk den har hjerne også. Det er nemlig slik at den er elektrisk, oppladbar og sier i fra hvert halve minutt før den slår seg av etter to minutter. Og dette er vel strengt tatt ikke banebrytende. MEEEN!! Når tannbørsten justerer hastighet og trykk OG retning, da snakker vi! Tannbørsten er altså ganske fancy. Den tilpasser seg både tenner og tannkjøtt, og i tillegg følger det med reiseetui og ekstra børstehoder.

tannb4

Det skal sies at tannbørsten er LITT skummel.. Den durer nemlig noe veldig i munnen, og da særlig i «deep clean»-modus som gjør tennene ekstra rene. Den durer så ille at jeg er LITT redd for at tennene skal falle ut, men jeg må innrømme at tyggeredskapene er spesielt rene når den vibrerende fare er ferdig.

tannb3

Vel, dette var en kort introduksjon til Galehusets nye tannbørste! Jeg skal teste denne ut i noen uker, og deretter skal jeg oppdatere dere alle om hvordan herligheten fungerer.. Enn så lenge er status: pen å se på, har fin lader som ikke er klumpete og rar på mitt ellers lite klumptete bad, den durer veldig, og tennene virker veldig rene… Fortsettelse følger!!

One Comment leave one →
  1. Jon permalink
    april 29, 2013 12:23 pm

    Ha, du har funnet redskap som durer….., kan vel brukes til mangt den :-))

Legg igjen en kommentar

