Skip to content

Luksus i hverdagen!

august 19, 2012

Jeg må bare vise fram hva vi gjør her i Galekroken… Vi koser oss nemlig MAX! Det har seg slik at vi er tre jenter som bor som perler på en snor, og vi trives ganske så godt sammen. Dersom man tenker på tv-serien Frustrerte Fruer, ja, da har dere et snev av oss. Jeg tror ikke jeg skal gå inn på hvem som er hvilken av de frustrerte fruene, men jeg kan røpe såpass at jeg nok er den som ikke har tellekanter i skapene, har støv i hjørnene, og ikke akkurat er noen gourmetkokk. Jeg tror jeg er en salig blanding av shoppinggale Gabrielle og kløna Susan som liksom ikke får til noe som helst.. Jepp.. det er meg!! Klønete og shoppingglad…

Uansett.. Vi har det veldig gøy sammen, og latteren sitter alltid løst når vi er sammen. Dessuten er vi der for hverandre, og gir en hjelpende hånd eller et øre for å få ut litt innestengt frustrasjon. Eller trenger en kilo sukker eller et eller annet livsnødvendig i hverdagen.

Den siste tiden har vi kost oss litt mer enn vanlig da. Og denne vanen er rett og slett fornøyelig, og jeg håper vi kan fortsette vår luksus selv om hverdagen snart kommer for å ta oss igjen. Vi ble litt inspirert av salmalaksturen Galedamen og Dronningmoren hadde i drivhuset! Og de siste tre ukene har vi vært sammen minst en gang i uken. Serveringen har vært luksuriøs, men enkel og vi har rett og slett storkost oss!

Vi har spist salmalaks, røket laks, ørret og sushi, og det har faktisk gått med både en, to og tre flasker med boblende snadder også. Disse kveldene er bare våre, og jentefaktoren er ganske høy!

Dersom du leser dette og vurderer å bygge hus, vet jeg om fem ledige tomter i Galekroken! Tusen takk til verdens flotteste naboer!! Dere gjør hverdagene til en fest og er et herlig krydder! Dere er de beste!!

One Comment leave one →
  1. august 19, 2012 6:20 pm

    Så utrolig hyggelig å høre latter i fra byggefeltet….. På tide med litt yngre naboer;o)

Legg igjen en kommentar

