Skip to content

Skyer i horisonten…

mars 20, 2012

Jeg er helt ute om dagen. Jeg vet det og jeg innrømmer det gjerne. Jeg lar bloggen gå for lut og kaldt vann, og det samme kan nok i stor grad sies å være tilfelle med mitt sosiale liv. Og hva er så grunnen til dette? Jo det er noen skygger på Galedamas himmel.

Ikke det at skyggene er så alvorlige altså. For det er de ikke! Men noen av dem er store! Og de er litt vanskelige å se gjennom. Akkurat nå er himmelen veldig full av skyer, og det livet som jeg blogger om ligger bak disse skyene! Det er nemlig slik at jeg ikke helt klarer å se skogen for bare trær om dagen, skyene ligger i veien.

Hva er da så Galedamens problem? Vel.. i utgangspunktet har jeg fint lite problemer. Men jeg er på et punkt nå hvor skyene på Galehimmelen står litt i veien for hverdagen og livet. Innser at det er på tide å forsøke å jage disse skyene på vei, og det skal jeg nok klare. Men akkurat nå er det liksom så vanskelig! Så leit å bli kvitt det som overskygger alt det som jeg liker…

Jeg har laget meg et kart over skyene mine. Disse skal jeg klare å fjerne en etter en slik at jeg kan se det jeg ønsker å se igjen. Da kommer nok interiør og hverdagen fram til overflaten også.. For akkurat nå er det jammen stille i fjøset!!

4 kommentarer leave one →
  1. mars 20, 2012 6:58 pm

    Godt å se innlegg fra galekroken igjen. lenge siden nå! 🙂
    Men det går trått på min blogg om dagen også.. 🙂

    Håper skyene løser seg opp etterhvert slik at det blir mer blogging på deg.

    klem

  2. mars 20, 2012 8:27 pm

    hei der!! Skyene eller ikke, ser at de er blå og «bulliga»…det er da positivt! Tenker at skyene som skygger for vårsolen raser av gårde snart, så i mellom tiden Go Klem fra Anna!

  3. mars 21, 2012 12:04 pm

    Hei!
    Ønsker deg en fin onsdag 🙂
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå 🙂
    Klem Anette

  4. kongladesign permalink
    mars 29, 2012 2:40 pm

    Oi, oi! Her var det mange skyer å kjenne seg igjen i 🙂 Som mamma til 3 barn på henholdsvis 14, 19 og 21 år er det enkelt å sette seg inn i disse skyene og forstå hvordan du har det. Ta den skya om håndkler f.eks. en gang var jeg så utrolig drittlei alle hånklene som ikke ble hengt opp, at jeg fjernet ALLE sammen. Noen ganger må ting få konsekvenser. Gikk så til innkjøp av hånkler med navn på, kun 2 til hver i 3 str. Det hjalp! Når jeg ser tilbake på hvor mye energi jeg brukte på den saken er det virkelig til å trekke på smilebåndet av :))) Vi har drevet eget firma i 15 år så følesen av å ikke strekke til har jeg også virkelig fått kjenne på. Den er IKKE god!
    Når jeg får for mange skyer hjelper det godt å gå seg en liten trimtur. lettere å sortere da. Ellers er det som du sier, man må prøve å fjerne en og en. Finne noe å være glad for. Er jo også lov å være litt «off» iblandt 🙂 Ta den tiden du trenger, Karianne. Jeg husker godt at du hadde ett av de første blogginnlegga jeg kom over som fersk blogger. Det inspirerte meg til å gjøre noe med barnas sølvkopper 🙂 Det var ett innlegg om ett lite furuskap :))) Plutselig er du tilbake igjen og det gleder jeg meg til!
    Klemmer fra Tove

Legg igjen en kommentar

