Skip to content

Trekning av giveaway!

mars 15, 2012

Da har dagen endelig kommet, og trekningen i giveawayen i samarbeid med Ikast skal offentliggjøres! Vinneren ble trukket ved hjelp av random.org:

Og bak lodd nummer 32 skjuler deg seg en blogger! Bak luke nummer 32 finner vi nemlig bloggen Vårt nye hjem!. Dette er en husbyggerblogg, og jeg kjenner meg veldig igjen i husbyggerprosessen!! Gratulere så mye!! 🙂

Når det gjelder Galekroken så lover jeg å komme snart tilbake.. I morgen skal vi ENDELIG levere nøkler til Galeleiligheten, og jeg håper at livet skal begynne å normalisere seg igjen etter dette! Galedamen er nemlig i ferd med å gå av på midten!! Kommer snart! Plutselig tilbake!

One Comment leave one →
  1. mars 15, 2012 9:22 pm

    Fantastisk!!!! 🙂 Nå er jeg glad jeg hev meg med med et ekstra lodd…. 😉 Tusen tusen takk!

    Har sendt deg e-post. 🙂

Legg igjen en kommentar

