Skip to content

Galeleiligheten er solgt!!

februar 29, 2012

Himmel og hav for en fantastisk opplevelse!! Jeg må bare si at selve budrunden ga meg et kick ut av en annen verden! Som mange av dere har fått med seg, har Vaktmester’n og Galedama ikke kvittet seg med leiligheten før nå. Vi innså nemlig i høst at dersom vi skulle overleve husbygging, flytting, Prinsen og Prinsessens fritidsaktiviteter, papegøye, avliving av hund og alt annet som høsten tok med seg, måtte vi rett og slett ta det litt mer med ro.

Etter mye fram og tilbake fant Vaktmester’n ut at NÅ var tiden inne for å legge ut Galeleiligheten for salg, og heldigvis for det for Galedamen hadde nok fortsatt ikke vært klar! Uansett.. Vi hadde visning på tirsdag i uke 8, og leiligheten var solgt før klokken 12 dagen etter! Helt fantastisk deilig! Og budkrig ble det! Skal ikke påstå at jeg er veldig lei meg for det nei! Leiligheten gikk bra mye over takst, og det blir nok lommeboka glad for i tiden som kommer.

Nå er det på tide å røske ut alle hamstertendensene fra leilighete da! Og det er ikke rent få for å si det på den måten! Galedamen og Vaktmester’n tilbrakte fredagskvelden i beste sendetid i en kald leilighet. Og hva gjorde vi? Jo vi tømte loftet! Og HIMMEL så mye rart jeg har stappet på det loftet! Eller, egentlig er det Vaktmester’n som har stappet, men jeg tviler ikke på at jeg har bedt ham om det.

Jeg lurer egentlig på om det kanskje ikke bare er hamstertendenser, men også ekorntendenser! Ekorn samler nemlig mat HELE tiden og graver ned maten til trangere tider. Det viser seg at i de fleste tilfeller finner ekornet aldri maten igjen! Og litt sånn er det med loftet i Galeleiligheten også. Her er det masse som er gjemt og glemt, og det finner man sikkert aldri igjen.

Nei, jeg får ta meg selv et digert tak i nakken og sette i gang! 16.mars eier vi ikke lenger en endeleilighet i rekke!!

4 kommentarer leave one →
  1. februar 29, 2012 9:39 pm

    Gratulerer med salget….
    Ha en fin uke
    klem

  2. februar 29, 2012 11:52 pm

    Oi, så morsomt. Gratulerer, tipper de ekstra kronene i lommeboka kommer godt med fremover også;). Disse hamster og ekorntendensene du hentyder til her kjenner jeg ikke til altså *laaang nese*.. Huff, om ikke lenge er det vår tur..

    Ha en fin uke videre:)).

    Klemklem fra Marilinn

  3. mars 4, 2012 6:18 pm

    Så flott at det gikk unna i en fei da, Kari-Anne.

  4. mars 15, 2012 7:55 pm

    Gratulerer med salget! Deilig å få det overstått, tenker jeg 🙂
    Og så gøy at det gikk over takst!
    Line

Legg igjen en kommentar

