Skip to content

Jeg har ikke gått i hi altså!!

februar 26, 2012

Jeg oppdaget til min store forskrekkelse at jeg rett og slett har glemt å oppdatere bloggen på over en uke! Og hva er så grunnen til dette? Jo, i utgangspunktet tror jeg det er et sammensatt problem! Jeg har denne uka hatt ferie, solgt en leilighet og rett og slett fått en baby..

Jepp.. jeg har ammetåke!! Vi har nemlig endelig fått lille vofsen i hus! Lille My Alter Egos Dark Knight Felix Blue har flyttet inn i Galehuset og gjett om han passer inn! Og med en liten baby i hus går det i spising, soving, bæsjing og ikke minst uendelig mange timer med kosing. Dette lille vesenet har nemlig allerede blitt ekstremt bortskjemt. Han piper, og Galedamen sitter med pelsdotten på fanget og koser. Stup i ett. Og med et dyr som fortsatt sover 80% av døgnet kan dere jo levende forestille dere at det går ekstremt dårlig med alle andre prosjekt i heimen da husets Adm Dir faktisk ikke har tid til annet enn å kose.

Stakkars lille Felix har flyttet fra mamsen og alle de andre valpene da. Men jeg må si han tar alt oppstyret med knusende ro. Det samme kan jeg ikke påstå gjelder Kattastrofen! Den mjauende fare har nemlig funnet ut at inntrengeren er fryktelig irriterende! Pusen har hatt en deilig tilværelse som enedyr med pels siden bartebikkja døde i november. Og det tror jeg primadonnapusen har satt stor pris på. Nå er saken en ganske annen. Hun har lyst til å leke med hunden, men så plutselig blir hun sjalu og slår til bokstavlig talt babyen med poten. Ikke så hardt, og ikke med fulle klør, men hun prøver seg.

Jeg har muligens overvurdert hunden litt da jeg kjøpte halsbånd! Det KAN jo hende han vokser inn i det!

6 kommentarer leave one →
  1. februar 26, 2012 8:40 pm

    He-he, lille søtis. Jeg kjøpte rosa halsbånd med stener, inkl bånd til vår wheatten terrier. Gubben var potte sur, og husker det fremdeles med gru, he-he. Enda verre da babyen fikk løpetid da hun var 5 måneder. Jeg fløy rundt med stokk i hendene, for å holde de store og stygge manne.vovvene unna babyen min. Vi bodde i campingvogn pga husbygging, så hun måtte gå med bikinitruse størrelse 2 år med klipt hull til halen. Volanger og gode greier. Og rosa. Gubben fikk noja, ha-ha. Hund nr to fikk sort g-streng…… klem Grethe

  2. Madelen ^^ permalink
    februar 26, 2012 8:43 pm

    Hallanuffen hvor herlig er ikke han a? Får håpe kattepusen bestemmer seg for å like det nyeste familiemedlemmet med tiden da, så du får ha lykke til med det ❤

  3. februar 26, 2012 8:51 pm

    *ler* Litt stort halsbånd. 🙂 Føler meg egentlig litt skyldig i det kjøpet!
    Koselig å se at du ikke har gått i hi forresten! Koselig med en liten oppdatering fra deg!
    Klem Therese

  4. kongladesign permalink
    februar 27, 2012 7:49 am

    Det siste bildet i inllegget her var jo bare topper’s å beskue til morgenkaffe’n her på Nesbyen:) Gratulere som «mamma». Krabaten ser herlig ut!!!
    Ha en fin uke!
    Klem Tove

  5. mars 1, 2012 2:44 pm

    Så nydelig han er! Har venta på bilder av den hunden. Trodde det skulle være rotweiler, haha, men det ser jeg jo med en gang at det ikke er. Masse lykke til med han 🙂

  6. november 9, 2012 6:45 pm

    nydelig hund:) å fint hus:)

Legg igjen en kommentar

