Skip to content

I’m looking back!

februar 5, 2012

Siden jeg i dag totalt mangler inspirasjon og Vaktmester’n har vært hjemme alene i helgen, er det ingen spennende interiørprosjekt å blogge om. Valget ble derfor å ta et lite dypdykk ned i hva som faktisk skjedde på denne tiden i fjor.

Galedamen er skrekkelig kald av seg. Ikke sånn uhyggelig kald, men biologisk kald. Egentlig føles det som om kjøttet har fryst fast i beinet noen dager, og jeg er kald nok til å brukes som kjøleelement i en middels stor kjølebag. Jeg synes på mange måter at Galehuset er et varmt og fint sted å bo, men det er jammen ikke alltid det er sydenstemning i stua her heller til tross for så mye isolasjon at Glava går med stort overskudd i 2011. Vaktmester’n er IKKE kald da. Han er ekstremt lite kald egentlig, og dette fører periodevis til noen små uoverenstemmelser.

Uansett.. Bildene i dette innlegget er fra begynnelsen av februar i fjor. Og GJETT om jeg er lykkelig for at vi slipper å MÅKE stua til Dronningmoren i år! Og i forhold til dette er vel strengt tatt huset mitt rene tropevarmen!

One Comment leave one →
  1. februar 14, 2012 6:30 pm

    Hei og god kveld i stuen!

    Nå har jeg kost meg med å lese mange av innleggene dine. Og jeg liker de! 🙂
    Du har en morsom måte å uttrykke deg på, og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre.

    Hyggelig å hilse på deg på bloggtreffet også 🙂
    Line

Legg igjen en kommentar

