Skip to content

Jeg har sett babyen min!!

januar 21, 2012

Endelig fikk vi sett babyen vår!! Fire uker igjen så er han her!! Tenk, en av disse vakringene skal bli min!! Det var jo bare fantastisk å bli klatret på, slikket på, bjeffet til og suttet på!! Og de var så små så små!! Hjelpes!! Fire uker.. det føles som en evighet!!

Denne lille krabaten, som nå går under navnet «den grønne valpen», er prinsessens favoritt. Egentlig er den vel LITT min favoritt også, men på en annen side er de så like at jeg ikke hadde sett forskjell om oppdretteren hadde byttet halsbånd på dem. Og jeg er jo ikke kjent for å alltid se forskjell på dyr! Ikke en gang de jeg eier! Jeg glemmer ikke den høstkvelden jeg kjørte hjem fra jobb og oppdaget katten min på et jorde i nærheten av huset vårt. Bilen ble stoppet, og jeg løp rundt på jordet etter kattekreket. Men en katt som ikke vil fanges lar seg rett og slett ikke fange. Og det var kanskje greit, for da jeg kom hjem lå pusen min i en kveil på sofaen og sov. Og jeg hadde rett og slett løpt rundt på jordet etter en katt som i alle fall ikke var min!

Denne vakre lille saken kravlet opp på prinsens fang og sovnet der.. og hvem ble prinsens favoritt? VEl.. det er jo åpenbart! Så denne lille saken, som kalles «den brune», smeltet prinsehjertet. Og når jeg ser på denne så er vel den også en favoritt.. Og det samme er den blå, den grå og tispa..

Kanskje jeg rett og slett skal ta alle fem? Så slipper jeg å slite med å velge? Bildene i dette innlegget er nok en gang lån av Kennel My Alter Ego. Valpene er nemlig så små at de forsvant på mine bilder! Ikke det at jeg hadde tid til å ta så mye bilder heller. Hallo!! Ti hunder rundt beina og jeg er understimulert på hund?? Kamera? Nei DET har vi ikke tid til!

3 kommentarer leave one →
  1. Madelen ^^ permalink
    januar 21, 2012 10:06 am

    Hallanuffen så søøøøte! Dette blir nok litt av et valg å ta, de var jo kjempevakre alle sammen!! Gratulerer så mye på forskudd 🙂 ❤

  2. januar 22, 2012 5:20 pm

    Å disse var jo bare for nydelige..å jeg som ikke er hunde menneske en gang kunn fint blitt mamman til no sånt!!

  3. januar 22, 2012 6:54 pm

    Heldige dere som får en såååå nydelig liten vov!! Utrolig skjønn. Får jo bare lyst til å kose-klemme-nusse på de 😉
    Nyt søndags kvelden!

    Klem Ellen

Legg igjen en kommentar

