Skip to content

Heldige, heldige meg!

januar 19, 2012

Jeg har helt glemt å vise fram gaver jeg fikk til jul! Aller først vil jeg vise fram hva jeg fikk av noen elever med familie til jul! Og det er jo sååååå koselig!! Tenk at noen har tenkt på MEG?! Jeg setter veldig pris på å bli satt pris på altså! Veldig veldig hyggelig! Av en elev fikk jeg denne søte nissen. Den fikk bo på kjøkkenbenken hele jula. Her satt han på radioen min, og ble et blikkfang på kjøkkenets fly bridge.

Jammen dukket det ikke opp en kjempesøt liten engel også! Den lå på pulten min en dag og er en gave fra en tidligere elev. Og sånne gaver smelter hjertet mitt heeeelt! Så utrolig koselig! 🙂 Den skal få bo i sølvtøyhylla, og kan belage seg på en helårstilværelse der. Tenk det da! Fra en TIDLIGERE elev altså! Veldig veldig hyggelig!

Som om ikke dette var nok har jeg jammen fått enda en gave, og denne gangen var det fra en elev med familie. Jeg har rett og slett fått dette kjempelekre sitteunderlaget! Det skal varme kalde stumper gjennom vinteren! Det som kanskje varmer enda mer er det fine kortet som fulgte med. Det var veldig, veldig fine ord som jeg skal lese igjen og igjen på litt småmørke dager.

Disse utrolig søte lyktene fikk jeg også av en elev. De er så utrolig søte at jeg ikke har hatt hjerte til å pakke dem bort. Og de er jo ikke SÅÅ julete?? De bor sammen med kaffemaskinen på kjøkkenet, og jeg tenker at de godt kan bo der en stund til. Kan de ikke det da? Jeg likte dem nemlig så veldig godt! Passet akkurat til meg!

Beklager at jeg ikke har postet dette innlegget før altså! Det ble nemlig skrevet i jula! Så døde kameraet mitt og vips hadde jeg glemt hele greia! Og når jeg tenker på det har jeg jo ikke blogget de fine julegavene vi fikk under treet heller! Føler meg litt som en utakknemlig berte her, men det ER fordi jeg rett og slett ikke fikk fikset det hersens kameraet!! Dessuten kan det noen ganger gå LITT fort i galedamas hjerne.. Ha en strååålende torsdag! I morgen skal jeg gjøre noe jeg har gledet meg til LENGE! Jeg skal besøke babyen min!! 🙂

arget=»_blank»>

No comments yet

Legg igjen en kommentar

