Skip to content

Jeg er ultramoderne og trendy!!

januar 16, 2012

Oh yeah!! Jeg har nemlig lenge latt meg fasinere av alle dere som har fuglebur som interiørpynt. Jeg ser det rett som det er i butikker, og har lenge tenkt at kanskje jeg skulle hatt et fuglebur i stua? Sånn for pynten sin skyld? Vel.. i går oppdaget jeg det.. Jeg er ultramoderne og supertrendy! Jeg HAR et fuglebur i stua!! Og da trenger jeg jo ikke å bruke penger på å kjøpe et nytt interiørfuglebur!

Det er hvitt og passer nok både til landstil og shabby (dersom man bruker litt sandpapir på kanten i alle fall). Det har dessuten buede kanter, og har en meget stiv pris. Det er muligens en smule stort da! Dersom man ser på det fra en annen synsvinkel, vil prisen gi en ganske så gunstig kvadratmeterpris! Ja, vi snakker faktisk om et fuglbur i kvadratmeterklassen!

Tenk, jeg hadde helt glemt at jeg hadde et slikt fuglebur allerede! Jeg ser dessuten at mange har levende lys og andre søte ting i fugleburene sine. Jeg kan selvfølgelig prøve meg på et lys eller to, men jeg mistenker at Gunnar blir en smule fornærmet dersom han ble svidd i stussen da matmor plasserte levende lys i hans hjem.

Ja, for det er jo sant! Det BOR noen i mitt fuglebur! Og det tar seg kanskje ikke ut med ihjeltygde interiørdetaljer, for ihjeltygd blir det sammen med min fjærbefengte samboer. Jeg tørr å påstå at jeg har det interiørfugleburet med mest bæsj da… Er det noen som vil følge opp den interiørtrenden? Hm? Anyone?

7 kommentarer leave one →
  1. januar 16, 2012 12:40 pm

    HAHAHAHA, for et trendy bur, ha-ha. Best å ikke fornærme Gunnar med lys og blomster inni der. Men han var nå en fin fyr, da:DDDD Grethe

  2. Line Cathrin permalink
    januar 16, 2012 4:02 pm

    Hahahaaaa. Buret er smelfint det er sikkert og vist. Hadde ejg ikke hatt katter nå så hadde bur MED fugl vært i huset for lengst. Haddde fugler for mange mange år siden. Det er mye selskap og glede i de.

  3. januar 16, 2012 7:15 pm

    Hei Gunnar & Galekroken!

    Hehehehe du er jaggu morsom 😉 Også så pen han Gunnar er a!
    Takk for en hyggelig kveld på lørdag. Var kost å hilse på deg. Herlig stemning ved bordet. 😉 God underholdning og mye latter 😉

    Klem Ellen

  4. januar 16, 2012 8:08 pm

    så herlig Kari-Anne

  5. januar 16, 2012 8:51 pm

    Visst er du trendy…
    Gunnar er flott!!
    Klem

  6. januar 17, 2012 8:59 pm

    Næmmen, se her da…Gunnar jo!! Så søt da…

  7. Paola Aarbakke permalink
    mars 5, 2014 7:36 pm

    Hei!
    Dette fugleburet ser helt fantastisk ut, akkurat det vi er på jakt etter.
    Kunne du fortelle meg hvilket merke det er og hvor du har kjøpt det?

    Hilsen Paola

Legg igjen en kommentar

