Skip to content

Det ER litt skummelt!!

januar 13, 2012

I morgen skal jeg gjøre noe jeg synes er litt skummelt.. jeg skal nemlig på bloggtreff! Det er første gang jeg skal delta på noe slikt, og jeg kjenner at sommerfuglene har gått fra å være små, søte skapninger som flakser lett i magen til å bli store, gedigne måker som slår i bukveggen med sine digre vinger.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg er redd for. På mange måter tenker jeg at de som kommer er de flotte, flinke, vellykkede bloggene som har ALT. Jeg derimot, jeg er et meget lite dyr som bor i et fint hus, men jeg har jo ikke den mest hippe stilen, de mest fancye designtingene, eller de mest gjennomførte løsningene. Ikke matcher alt heller! Tenk bare på den stakkars, grønne papegøyen som ikke matcher NOE i dette hjemmet!

Vel.. i morgen skal jeg komme ut av min lille kokong.. Jeg har liksom bare vært her inne uten å hatt et ansikt, uten at noen vet noe om meg.. I morgen skal jeg komme ut at bloggskapet, ut av kokongen. Spørsmålet er bare om jeg blir en sommerfugl eller en møll.. Time will show!!

(Måkebildene har jeg tatt på en fantastisk elevtur i fjæra! En suuuuper dag!! 🙂 )

6 kommentarer leave one →
  1. januar 13, 2012 8:48 pm

    Jeg er veldig spent selv jeg, men er veldig glad du skal dit.. Viker ikke fra din side. Ikke prøv deg på en unnamanøver heller.. jeg er limt fast!!
    men tror vi får det koselig!!!
    Ses i morgen!!

  2. januar 13, 2012 8:59 pm

    Og hvor i landet holder du hus? Jeg har frem til nå ikke turt å møte opp på bloggtreff, fordi jeg ikke føler meg perfekt nok, bra nok og flink nok. Men en dag…….. kanskje. Klem Grethe

  3. januar 13, 2012 9:59 pm

    Hei.

    Her er det ingen slike. Jeg f.eks har minst 10 kg for mye og er langt fra perfekt. MÅ farge håret hver 5.uke (hvorfor det mon tro??) Jeg har lett for å stamme i store selskap og er egentlig veldig beskjeden. Jeg er et stort rotehue, selvom det ikke synes på bloggen. Vi stuer vekk for photoshoot, vettu. System og orden er et fremmedord, så jeg har en stor jobb å gjøre.

    Her har du meg og jeg skal på interiørbloggtreff. Arrangør, faktisk.

    Du trenger ikke å være trendy eller hipp for å delta, bare du blogger.

    Klem Mona C, vi sees.

  4. januar 13, 2012 10:33 pm

    Skal vi kjøre sammen?

  5. januar 13, 2012 11:47 pm

    Hehe, det var bra skrevet!
    Gleder meg masse til treffet og til å møte deg! Du blir sikkert en svane, ikke møll;)
    Nydelige bilder forresten!
    Klem

  6. januar 15, 2012 11:10 am

    Kjempekoselig å treffe deg. Håper du hadde en fin kveld, selv med kameralinsa rett i fleisen… Hehe. Skulle bare ønske jeg hadde hatt bedre tid til alle sammen.

    Smil, MC

Legg igjen en kommentar

