Skip to content

En bitteliten stueoppdatering…

januar 10, 2012

Jepp.. jeg har tatt noen små grep i tv-kroken. Den har endelig blitt litt mer hjemmekoselig, og jeg er på vei til å like resultatet. Det er fortsatt noen grep jeg skal ta i framtiden, men man må vel kanskje ta en ting av gangen?

Første bilde har dere sett før. Dette var fra et av de første stueoppdateringsinnleggene mine, og jeg var ikke helt fornøyd. Etter lørdagsprosjektet med IKEA-tur ser resultatet slik ut:

Jeg er ikke helt ferdig med denne veggen enda. Har ikke bestemt meg for hvordan jeg skal dekorere hyllene, men det er i alle fall en start. Selv om jeg ikke er helt fornøyd og ferdig, er det i alle fall et skritt i riktig retning.

Over sofaen har jeg hengt et stort speil. Jeg falt pladask for dette, og fant endelig et speil med en ramme jeg liker. Stålampen i hjørnet ble også byttet ut med en bordlampe for å myke opp litt. Og siden vi bor i skogen måtte jeg rett og slett ta med disse to putene hjem fra Kremmerhuset!! Synes de var så fine!

Vel.. nok et glimt fra galestua.. som nok en gang er litt preget av min prestasjonsangst..

3 kommentarer leave one →
  1. januar 10, 2012 10:43 pm

    Fint det tv-skapet er. Jeg skal male min nå snart, akkurat som resten av stua. Holder på å lade opp malerulla, sånn at den er klar til dyst. Jeg skulle ha vært en runde på IKEA jeg også, men det tar et par timer tur-retur, så det blir ikke før i Februar. Og da har vi stort sett et times tid på oss, og med Gubben på slep (les: løpende foran, mens jeg dasser etter), så får jeg ikke sett alt. Jeg gleder meg til å prøve ut hvite vegger…………. Hilsen Grethe ps jeg syntes det ser fint ut hos deg. klem

  2. januar 10, 2012 10:48 pm

    Så langt du har kommet med å dekorere veggene da…!!! Vi har bodd her i snart 9 år … og først før jul kom det opp no særlig hyller å sånt her i heimen… Eller kanskje.. det er jeg som er treg…*hihi*

  3. januar 13, 2012 8:22 pm

    Veldig koselig!

Legg igjen en kommentar

