Skip to content

Rapport fra lørdagens kamp!

januar 8, 2012

I går, lørdag, gjennomførte vi årets første, men neppe siste, tur til IKEA. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen.. jeg tror egentlig at IKEAS forretningsidé er bygget rundt det faktum at de ALDRI har alt jeg trenger på lager! Og sånn var det også i går. Målet for turen var egentlig å kjøpe sokkelfronter til kjøkkenet i leiligheten, men vaktmester’n fant noen sokler på lur.

Men denne dama blir ikke handlingslammet selv om hun egentlig ikke har noe å handle! Å nei da!! Da finner jeg bare noe annet! Jeg kjøpte meg rett og slett et speil og et par hyller! De skal nå prege tv-kroken i Galekroken. Jeg skal stæsje og ta bilde om ikke så lenge.

Prinsen og prinsessen var også med på tur! Og gjett hva prinsessen kjøpte til pusekatten? Jo, rett og slett en hårbøyle og en kappe. Og katten finner seg i det meste, og rusler nå villig rundt kledd i rosa uten de store protestene. For å toppe galskapen har faktisk kattastrofen lagt seg til å sove i prinsessens dukkevogn.. Jepp, hun passer fint sammen med resten av gjengen!

3 kommentarer leave one →
  1. januar 8, 2012 6:19 pm

    Jeg må en tur til IKEA snart, tror jeg……. skulle hatt noen lamper……men kanskje jeg sjekker noen butikker her i byen først, for Gubben liker ikke IKEA. Vell, vi har ingen katter her i huset, og bikkjene finner seg ikke i noe som helst. Grethe

  2. januar 8, 2012 7:58 pm

    skal på Ikea i morgen med iallefall storesøster for hun trenger ideer til rommet sitt. Skal bestille sofa og den er ikke på lager iallefall. Er redd for at vi ender opp som dere når vi skal gå til innkjøp av Pax skapene og alt det andre vi skal ha….

  3. januar 9, 2012 8:15 pm

    Ikea er helt topp, men jeg har ikke fått vært der på en stund:P

    Nå er d ikke lenge igjen til lørdag:):)
    Blir sååå bra:)

    Klem Lise

Legg igjen en kommentar

