Skip to content

Skrekk og gru! Litt mimring..

januar 6, 2012

Da var første uke på jobb etter ferien over, og jeg må innrømme at jeg sliter ganske mye med å snu døgnet. Denne kroppen forstår ikke at det er nødvendig med søvn, og det betyr at det blir lange kvelder og søvnløse netter stup i et. Og jeg ble vel egentlig litt lei… Ble såpass lei at jeg følte at jeg hadde mye å gjøre, og at alt var litt småpyton her først i uka.

I dag derimot fant jeg ut at jeg har det MEGET bra! Og i forhold til hva jeg hadde å gjøre for et år siden er tømming av leilighet og innflytting i nytt hus rene barnematen. Se bare her!

Jeg husker med gruuuu at vi måket snø i stua til dronningmoren og prinsegemalen! Og det var så kaldt at det gjorde vondt! Nå i år kan jeg krølle meg sammen forran peisen min og nyyyte at huset ble bedre enn vi hadde trodd for et år siden! Oh lykke!!

2 kommentarer leave one →
  1. januar 6, 2012 4:34 pm

    He-he, vi slapp alt det der, da vi bygde huset vårt for snart 7 år siden!!!!! Vi rev det gamle huset vårt, bodde i campingvogn i hagen i fem måneder og flyttet så inn i vårt nye hus. Enkelt hus, men varmt og godt. Ikke stort heller, men det var ikke det gamle huset vårt heller. Klem Grethe

  2. januar 6, 2012 11:51 pm

    Og om ETT år skal vi gjøre det samme hehe;). Tror jeg kan forestille meg hvor kjekt det er for dere nå, og se tilbake ett år og sammenlikne.. :).

    Ha en god helg! Klem fra meg

Legg igjen en kommentar

