Skip to content

Drapsforsøk på eget kjøkken!

januar 3, 2012

Dette møtte meg da jeg inntok mitt eget kjøkken i dag tidlig! Det er foreløpig ingen mistenkte, og den fine apen er fortsatt like hel uten så mye som en skramme! Jeg velger å tro at jeg kom i grevens tid! Saken er under etterforskning, og jeg forsøker nå å lære opp mine medboere slik at de forstår at det er meget lite kjøtt på apen Kaj! Det er rett og slett bare papegøyen Gunnar som finner nytelse i å spise apekrapylet.

Bildet er forresten tatt med mitt nye kamera! Mitt gamle avgikk ved døden, dog ikke drept med kniv, i jula etter å ha fått bøss i objektivet eller rust i forgasseren om du vil. Julen ble derfor litt amputert, og jeg innså at jeg tar flere bilder enn jeg trodde jeg gjorde. Uansett! Et Canon 600D er innkjøpt, og det kan uten tvil dokumentere åsteder og andre drap! Nå er det bare å håpe at Kaj kom seg etter skrekken!

One Comment leave one →
  1. januar 3, 2012 4:41 pm

    :)) *ler* Litt av et syn å stå opp til!!
    Ser jo litt mistenkelig ut ja…skal være enig i det.
    klem

Legg igjen en kommentar

