Skip to content

En bitteliten bursdag!!

januar 2, 2012

Jeg tror jeg er rammet av ammetåke! Jeg har jo glemt å poste et «fødselen er overstått»-innlegg!! Jepp.. i dag, mandag er faktisk vårt nye familiemedlem en hel uke!! Lille snutevofsen er her! Og om sju uker skal han flytte til oss.. Jepp, det ble en liten gutt!! Lenge leve lyseblått!

Nå vet jeg ikke mer enn at det er en gutt som kommer til oss. Det ble født fem hanner og ei tispe, men hvem av hannene som skal til oss, ja det vet vi ikke enda. Vi skal ha hunden på fôr og det innebærer at kennelen bestemmer hvilken valp som skal fortsette å være i kennelens eie.

Ikke tro at jeg ikke har prøvd altså! Jeg har nemlig forsøkt alle triks for å få søte Lena til å røpe hvilken hund som blir min, men neeeida! Hun vokter denne hemmeligheten så godt hun kan! Hun sier hun ikke vet enda da.. Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Vi gleder oss SÅÅÅÅÅ veldig!!! Bildene i dette innlegget er lånt fra Kennel My Alter Ego. Jeg vet dessuten at det er noen brødre og ei søster som er til salgs! Kanskje noen vil ha søskenhunden til min hund?? Det hadde vært koselig om noen vi kjente hadde en hund fra samme kull!! Løp å kjøp!

2 kommentarer leave one →
  1. januar 2, 2012 12:23 pm

    Nussen så søt!! Valper er bare noe eget det c»,)
    Lerk på mitt bord ja. Vant dem faktisk rett før jul. Passet meg kjempebra for vi har ikke lerk her i Bergsfjord!!

    Klem Anna

  2. januar 2, 2012 6:58 pm

    Så utrolig søte de er. heldige dere som skal ha en slik liten vakker skapning på for. Gleder meg litt til å hilse på han jeg… Valper er bare fantastisk!!
    Klem

Legg igjen en kommentar

