Skip to content

Nyttårsfeiring!

desember 30, 2011

Det er så spennende!! I år skal jeg nemlig være vertinne for nyttårsfesten! Det er faktisk ganske lenge siden sist jeg hadde selskap, og gleden var derfor stor da både Favorittnaboene og Storfamilien takket ja til Galekrokeninvitasjon. De siste årene har vi nemlig vært hos Storfamilien og feiret sammen med dem! Og det har alltid vært veldig, veldig hyggelig, men i år hadde vi lyst til å se hvordan Galekroken ser ut på nyttårsaften.

Tenk så gøy! Jeg skal dekke bord til seks store og seks små!! Kjempemorsomt!! Jeg elsker å dekke pent bord, og det skal bli veldig morsomt å sette i gang de små grå!

Og hva skal jeg finne på å servere! Hmm.. Jeg er sånn passe glad i å lage mat, men synes det er veldig gøy å servere god mat! Jeg lurer litt på om det kanskje skal bli et nyttårskoldtbord? Med tapas og litt varmmat? Hadde jo vært litt godt med ostefat, fiskefat med laks og reker, scampi, chillimarinert kylling, litt kjøttboller, båtpoteter, spekemat og litt karbonader eller lignende? Får vann i munnen bare ved tanken!! Scampispyd vil jeg lage! Det er godt! Og kanskje en eller annen bit av kjøtt? Kan jo selvfølgelig trykke en kalkun inn i ovnen, men det er liksom så kjedelig! Har mer lyst på noe med litt mer futt!! Og er vi ikke litt lei steik og poteter etter en uke med julemat? Jo… jeg er i alle fall det…

Utrolig hvor mye energi man kan få av å tenke på noe gøy!! Nei dette blir bra!!

5 kommentarer leave one →
  1. desember 30, 2011 7:35 pm

    Godt nytt år, Kari-Anne! 😀

  2. desember 30, 2011 8:36 pm

    Åh så spennende, regner med at du deler av deg av bordekkning og mat?!

    Kos deg på nyttårsaften, Klem Anna

  3. desember 30, 2011 8:55 pm

    Så flott julebord du har dekket. Vi pleier å gå ned i veien og se opp mot Rød og fyrverkeriet der. Men i år kan vi jo gå en klemmerunde i Galekroken også. Vi sees 10 over 12 i 2012!

  4. Stine permalink
    desember 31, 2011 8:48 am

    Flott julebord og de elgserviettholderene var fine! Asjettene også forresten, ja og så det glassjuletreet. Godt nytt år!

  5. januar 1, 2012 11:49 am

    Heisan!!! Fant deg gjennom konglebua. Ser at du også er på wordpress, og i og med at jeg nettopp har gått over fra bloggspott og startet ny blogg på wordpress, så syntes jeg det er stas og finne bloggere som er på den webplattformen. Ser at du har en bloggroll, hvor du både får inn dato for innlegg, og at de kommer inn i kronologisk rekkefølge. Kunne du tenke deg å fortelle meg hvordan du har fått til det? på epost: woodandrose@gmail.com Det er det eneste jeg savner på wordpress. Og hva hetter designet dit? Legger meg til som følger og sånn. Godt nytt år. Klem Grethe

Legg igjen en kommentar

