Skip to content

Galskap i en liten eske!

desember 19, 2011

Ja for det er rett og slett det det er! Galskap i en liten eske! Vi har blitt helt hektet! Eller.. JEG har blitt helt hektet! Har gått helt berserk på Ark de siste dagene! De har nemlig 50% på alle brettspill! Og det er KULT!

Jeg har lenge ønsket meg Ubongo. Eller.. jeg har ønsket meg Ubongo siden jeg var i Bodø på LAMIS-sommerkurs i sommer! Spillet er skrekkelig dyrt, og jeg har ikke funnet plass en Ubongopost i byggebudsjettet. Lykken var derfor stor da jeg fant Ubongo i 3D til halv pris!

Første kvelden med Ubongo i hus endte med nitidig bygging av galedamen, oh store kjøkkenmoteringsguruveileder, den midlertidige samboeren fra nabogalehuset og naboen i nummer 16. Det holdt på å gå riktig galt, og heldigvis var den et klokt hode som oppdaget at klokken av laaangt over sengetid sånn rundt 02.30. Jepp.. man kan bli hekta..

Og jeg ble vel strengt tatt så hekta at jeg rett og slett måtte ile i butikken for å kjøpe Ubongo 2D dagen etter! Jepp.. du leste riktig.. To Ubongospill på to dager! Ubongo 2D er en litt enklere variant som passer fint til spill med barna.

Dersom du spør prinsen om hva han tenkte om Ubongo søndag kveld, er jeg ikke sikker på at han var ubetinget lykkelig. Han strøk på dør og støvsuget toppetasjen i drittsinne. Det skal nevnes at prinsessen kunne erte på seg småstein der hun gned inn hans nederlag. Jaja.. tap og vinn med samme sinn?? Enkelt i teorien, men kanskje ikke like greit i praksis?

One Comment leave one →
  1. desember 25, 2011 11:46 am

    God jul i kroken. Takk for at dere sendte julenissen hit en tur. Det var en stor suksess! Flink nisse!

Legg igjen en kommentar

