Skip to content

Jada jada.. jeg lever!!

desember 17, 2011

Neida neida mine venner.. Jeg HAR ikke sluttet å blogge! Men himmel så utrolig slitsomt det er med denne prestasjonsangsten. Jeg kommer liksom ikke over at ting ikke går så fort i huset lenger! Jeg kan jo ikke vise fram bilder av kjøkkenet, kudoen eller soverommet til det uendelige? Bildene i dag blir da rett og slett fra kaoset.. Og dette er den nakne sannhet, dette er de hjørnene man vanligvis ikke får se…..Dette bildet er av julegavekaoset på babyrommet.

Det er rett og slett litt slitsomt altså. Jeg har en del blogginnlegg i hodet, men jeg får dem liksom ikke ned på webben! Eller.. det er jo strengt tatt ikke ordene som er problemet, det er mye verre med disse bildene. For jeg føler at det er litt vanskelig å legge ut bilder når jeg liksom ikke er heeelt ferdig! Se bare på dette! Dette er en del av flyttelasset som ikke har blitt plassert enda! Og så utrolig slitsomt det er å få gjort noe når man først har flyttet inn!

Jeg lover at jeg skal bli bedre.. og jeg lover at jeg skal klare å komme ut av skrivesperrer og prestasjonsangst.. Kanskje jeg bare må ta meg selv i nakken og bestemme meg for at det skal komme MINST to innlegg per uke? Til tross for at jeg blir litt skrekkslagen ved tanken? JO.. jeg tror jeg skal prøve det..

Siden jeg nå lister meg ut på nettet kan jeg jo alltids opptatere litt om hva som skjer i Galefamilien. Jeg kan jo røpe av familien skal bli større. Det nye familiemedlemmet er forventet å bli født i løpet av julen, og alle hjerter gleder seg!

One Comment leave one →
  1. desember 17, 2011 10:21 pm

    Er omtrent som å se hvordan vi har det hjemme her akkurat nå det, og vi har ikke flyttet en gang…;)). To blogginnlegg pr uke greier du vettu. Start på nyåret, så har du litt tid på deg;). Henger meg på deg, og skal prøve å ha minst to innlegg jeg også;)).

    Fortsatt god førjulstid;)).

    klem fra Marilinn

Legg igjen en kommentar

