Skip to content

Litt juling på en tirsdag…

november 29, 2011

Ja da er det i følge kalenderen snart på tide å feire første jul i galehuset. Mentalt er jeg strengt tatt ikke der enda! Jeg holder på å bli gal av å tømme leiligheten, og vi er liksom aldri helt i mål. Det er fortsatt en del å tømme på soverom, kontor og kjellerstue og døgnet har sørgelig få timer. Kan ikke fatte hvordan vi skal komme i mål! veeeeel.. jul blir det lell… Enten jeg vil eller ikke!

Jeg var så heldig å få denne vakre engelen av en flott kollega her om dagen! Og den passer jo ekstra godt nå i adventstiden. Engelen er en sånn type engel som jeg nok ikke kommer til å pakke bort bare fordi julen er over! Vi har jo brukt for noen engler også når det ikke er vinter og snø! Og en engel i hvit og sølv kan da ikke skade selv om det blir mai og juni? Nei, hun skal få være framme!

Jeg har også kjøpt nye kubbelys som jeg har festet tall på. Disse tallene er kjøpt på Kremmerhuset, og var faktisk på halv pris på lørdag! Til tross for at adventstiden ikke hadde startet enda! Vel, da fikk de være med hjem da! 🙂

Nå gjenstår det å få ut fingeren med julekortene! Jeg har nemlig GLEMT å ta julekortbilde av ungene! Og det ER ikke bare lett å ta blide slik at de smiler og ser vakre ut begge to på en gang! hmm… jeg må klekke ut en plan…. kanskje jeg rett og slett skal sende ut bilde av vårt nyeste familiemedlem? Stuegranen? Er den ikke søt? Der den står og blomstrer sammen med lysene på lovekrakken?

3 kommentarer leave one →
  1. november 29, 2011 7:22 pm

    Den engelen var fantastisk søt. Rett og slett noe jeg kanskje må anskaffe til min engle samling!!! hmmm. tror det!
    Så søtt tre. Gleder meg veldig til en liten shoppingtur i morgen! 🙂
    klem

  2. desember 13, 2011 8:34 pm

    savner at det skjer noe på bloggen jeg 🙂

  3. desember 17, 2011 8:24 pm

    Så fint med de glassene!

    Det kaoset var ikke så veldig kaotisk synes jeg 🙂 Et riktig ryddig og pent kaos.

Legg igjen en kommentar

