Skip to content

Stakkars Galekroken…

november 28, 2011

Stakkars stakkars bloggen.. Ikke fått nytt innlegg på VANVITTIG lang tid! At jeg kan overse mitt eget lille hjørne av verden på denne måten? Vel.. det gikk fint! Vips hadde nemlig uka gått uten at jeg hadde gjort NOE med det..

Kanskje det kan være min innebygde angst for å vise fram min halvferdige stue som gjør at bloggen har gått for lut og kaldt vann? Vel.. Jeg skal trosse min angst og publisere det uferdige resultatet.. kanskje vi kan kalle disse bildene litt mellombilder? Det er jo ikke helt før, men det er jammen ikke helt etter heller. Vel.. her kommer det…

Det første bildet er av spiseplassen vår. Her kan man skimte buret til papeskøyen i bakgrunnen, eller… egentlig er det kanskje ikke i bakgrunnen? Men min stakkars Gunnar er jo en del av familien da. Så han må jo liksom være med. Bildet rett over er av tv-kroken. Ikke det at vi har en tv å se på, men vi har jo i alle fall en tvkrok! Og det er jo en sannhet med modifikasjoner dette også. Vi HAR jo tv, men vi har INGEN signaler. Mottoet i galehuset er «Stol aldri på en tv-leverandør». Mer om dette i et annet innlegg! Snart!

Bildet over er tatt fra tv-kroken og mot papegøyeplassen. Her er det eneste vinduet i stua som faktisk har fått gardiner! Jeg finner nemlig ikke det jeg vil ha til de tre små vinduene! Helt krise egentlig! Har du forslag på hva jeg kan bruke så hyyyl ut!

Bildet over er tatt fra spiseplassen og mot kjøkkenet. Det er egentlig ganske romslig selv om det kanskje ikke ser sånn ut på bildet. Vi har gooood plass!

Vel.. det var oppdateringen.. jeg er i live, men kjenner jeg er LITT grumpy i dag. Kunne jeg velge tror jeg nok jeg ville byttet plass med katten i dag.. Et liv uten bekymringer og muligheten til å rulle seg sammen som en ball forran peisen uten en gang å være nødt til å fylle på ved. Nemlig!

2 kommentarer leave one →
  1. november 28, 2011 4:39 pm

    Så godt å se at bloggen din ikke var helt glemt. Ventet lenge på innlegg nå! 🙂
    Skjønner ikke hvorfor du har angst for å vise frem stuen ! Kjempe fint er det hos deg!
    klem

  2. kongladesign permalink
    november 29, 2011 9:50 am

    Godt å se «mellombilder» 🙂 Sjarmerende bilder. Har selv en oppgang og stue på samme» stadiet» hjemme.
    Ting tar tid ! Vi damer ville jo helst hatt ting i orden i går, he, he…Viktig derfor å ta kaffepauser og puste med magen. Plutselig dukker det opp nye ider og nye brukte «godbiter», så er man igang igjen:)
    Gardinforslag kan være enkle kapper på det gamle systemet «kirch» eller liftgardiner.
    Hisen Konglemor.

Legg igjen en kommentar

