Skip to content

Soveromsoppdatering…

november 13, 2011

Vel.. man kan kanskje si at soveromsutfordringen til NIB dukket opp litt for tidlig! Hadde den bare kommet i desember! jaja.. Jeg har nemlig endelig fått alt på plass (i alle fall det meste) og er STRÅÅÅLENDE fornøyd med soverommet. Jeg sover godt, og våkner til utsikten av skog og trær så langt øyet kan se.

Jeg har endelig fått opp gardiner, og det var deilig. Selv om det strengt tatt kun er ekorn og elg som kan se meg, er det allikevel greit å ha muligheten til å trekke for litt. Hadde dessuten lyst på et stooooort sengeteppe i «pels» og fant dette hos Kid. Det er kjempestort og skjuler sengetøy som kanskje ikke er helt i stil med interiøret… 🙂

Jeg skulle dessuten kjøpe en ugle på Kremmerhuset, men fant ingen jeg likte. Derfor ble disse med hjem istede.. You and me.. Liker virkelig fargene!

Ellers er livet kaotisk.. og en smule slitsomt… oppdatering kommer….

2 kommentarer leave one →
  1. november 13, 2011 7:44 pm

    Så fint det blir! Godt å få opp gardiner selv om ingen kan se inn… Skjønner deg godt der!
    Gleder meg også til vi har en date!!!

    Klem

  2. november 13, 2011 11:08 pm

    Gardiner luner rommet og fjerner ekko og det kan være greit kanskje… Hihi.
    Jepp, Nib var ute litt vel tidlig. Sengeteppet ser herlig ut.

    Klem Mona C

Legg igjen en kommentar

