Skip to content

Nedtrykt stemning…

oktober 31, 2011

I går fikk jeg for første gang testet ut stekeovnen i Galekroken skikkelig! Jeg bakte nemlig kanelboller. Og gjærdeig er litt kritisk i ny ovn! Men resultatet ble bra, og det er ingen kanelboller igjen… To kaker hadde jeg rett og slett fikset ferdig før klokken 10.30 på en søndag! Klokken var riktignok snudd, men ok.

Ellers er det ingen lystig tone i galehuset. Hunden er igjen skikkelig syk, og jeg må innrømme at jeg er veldig bekymret. Er rett vi må avlive ham om det ikke blir en bedring. I kveld er det ny runde hos veterinær, og jeg krysser alle fingre og tær for at det er noe som kan fikses. Sånn ting er nå kan det liksom være alt! Han har nok hatt en kraftig urinveisinfeksjon for han har blitt litt bedre, men i går låste alt seg og han kaster opp og vil ikke ut. Ligger bare i senga si og sturer.

Hele situasjonen med husbygging, flytting, syk bikkje, ja alt, har nå ført til at jeg har hatt vondt i hodet mer eller mindre sammenhengende i tre uker. Jeg føler meg rett og slett helt elendig. Har vondt OVERALT, ligger og biter kjevene sammen om natta, har skuldrene over ørene og er en stor nervebunt. Sliter med å få nok luft i lungene, og jeg føler virkelig at livet er litt pyton. Ikke klarer jeg å bli ferdig i galehuset, ikke klarer vi å få på plass leiligheten, ikke blir dyret friskt… Jeg tror faktisk jeg må krype til korset og si at akkurat nå er jeg ikke helt bra.. Akkurat nå har ting gått litt vel over stokk og stein, og akkurat nå trenger jeg tid for meg selv…

Nå skal jeg forsøke å tenke positive tanker og krysse alle fingre og tær for schnauzerdotten.. Vil ikke være nødt til å avlive ham enda!! En hund på 5,5 år skal få leve litt lenger!! ☹

4 kommentarer leave one →
  1. oktober 31, 2011 4:09 pm

    Huff da kjære vennen!!! det hørtes ikke greit ut, nå som du egentlig bare skulle nyte det nye huset…. Gi deg selv litt tid til å roe ned, så kommer nok alt til å se veldige mye lysere om litt!!!
    God bedring og lykke til med alt!!! Klem fra Line

  2. oktober 31, 2011 6:14 pm

    Uff, da dette var ikke kjekk lesning. Håper alt ordner seg for deg!!!
    Masse god bedring til dyret og til mor i huset!!!

    klem

  3. oktober 31, 2011 6:19 pm

    Huff. Ønsker deg god bedring og at ting blir bedre etter hvert. Stor god bedringsklem.

  4. Stine permalink
    oktober 31, 2011 7:14 pm

    Det er vanskelig når dyra blir syke. Ekstra tungt blir det når det skjer så mye på en gang. Det kommer liksom i klædder… Sender et 🙂

Legg igjen en kommentar

