Skip to content

Du store alpakka!!

oktober 23, 2011

Dette er det første blogginnlegget fra Galekroken. Jeg har ikke internett, og jeg kjenner at jeg ikke klarer å oppdatere og være flink til å svare på kommentarene mine like kjapt som jeg ønsker. Vel.. det kommer en tid etter at internett blir installert! 🙂

Meeeeen!! Jeg har for første gang i mitt liv klart å VINNE noe på en give away!! Og hvilken premie!! Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ lykkelig!! Jeg har rett og slett vunnet denne fine fyren hos Mrs. Hardy! Tusen tusen tusen tusen takk!!

Nå gleder jeg meg maks til apestreker i galehuset!! 🙂

One Comment leave one →
  1. oktober 23, 2011 8:40 pm

    Jeg misunner deg den 🙂 De er så fine de ‘abene’ 🙂 Jeg er jo Sørlending, så jeg sier jo faktisk ‘abene’ 🙂 Jeg får være på utkikk etter en 🙂

    Lykke til med flyttekaos, og alt sammen 🙂

    Lilja

Legg igjen en kommentar

