Skip to content

Da har vi faktisk flyttet! :-)

oktober 22, 2011

I går flyttet vi hele galefamilien! Og hvilken flytteprosess!! De som tror det bare er å ta med husets innbyggere under armen og VIPS er alt i orden, vel, tenk MINST en gang til! Det begynte jo med en heller overstresset katt. Katta lå i flere timer godt kvelet rundt varmtvannsberederen, og var egentlig ikke til å rikke. Jeg vil vel ikke påstå at jeg gjorde saken så mye bedre da jeg skulle støvsuge litt i det nye huset! For jeg glemte nemlig at pusen lå kveilet rundt varmtvannsberederen og at denne står plassert rett under det nye romskipet mitt, eller sentralstøvsugeren om du vil. Etter at jeg satt på støvsugeren, så jeg ikke kattekreket på flere timer. Jeg fant henne inners i et hjørne bak fire pappesker.. For alle dere bekymrede katteelskere der ute kan jeg berolige dere, det er ingen grunn til å ringe dyrebeskyttelsen! Katten kom fram i nattens mulm og mørke, og løp som en gal rundt i huset. Hun har funnet ut at dette går fint, og er seg selv igjen.

Mot kvelden ankom også vakthunden Galekroken.. Og begrepet høylydt snusing fikk en helt ny dimensjon! Det er utrolig hvor høyt lyd det kommer ut av den hundesnuten!! Har ikke hørt på maken! Snoop doggi dog snuste seg rundt i alle kroker og kriker, og slo seg vel ikke akkurat til ro med det første. Han har fått sengen sin under det tidligere nevnte romskipet, og var ikke heeeelt trygg i natt. Han har hatt en rytmisk bjeffing gjennom natten for det er utrolig hvor mange mystiske lyder det er i et nytt hus! Nå er det strengt tatt INGEN lyd i forhold til leiligheten, men det er vanvittig mye å varsle for allikevel..

Også den bevingede fare har flyttet inn. Papegøyen ble plassert i stua, og har egentlig sovet ganske bra. I dag tidlig derimot.. DA var det store forhold og ganske skummelt. Han har nemlig bjeffet og skreket og hylt dosen for minst en uke! Himmel!! Jeg har dessuten funnet ut at det er ganske store forhold i Galekroken. Papegøyen roper nemlig «hadet» når jeg går fra stua til kjøkkenet for å tømme oppvaskmaskinen..

I dag er Galekroken full av rot og kaos. Det er så mye rot og kaos at jeg ikke vil legge ut bilder fra det nye pene.. Derfor blir dagens bilde rett og slett flyttelasset som i dag skal flyttes fra leiligheten til Galehuset… Jippi!! Beklager at jeg ikke har rukket å svare på alle kommentarene mine de siste dagene.. Jeg lever i det ultimate kaos, og har ikke internett i Galehuset takket være fiende nummer 1, Telenor… Lover å komme sterkere tilbake!

4 kommentarer leave one →
  1. oktober 22, 2011 10:15 am

    Høres ut til å ha vært en flytting litt utenom det vanlige hos deg hi, hi.
    Hylla er fra Muji (Åhlens). Men den så ikke slik ut altså…
    Den er kappet på midten med sag!
    Og hull er boret ut til skruene.
    Egentlig var det en sånn dings som kan stå på et skrivebord, for å få ekstra hylleplass!
    Håper dette var forståelig. Glemte dessverre før og etterbilder!
    Lykke til videre med flyttingen.
    Klem May Helen

  2. oktober 23, 2011 9:13 am

    Hei Kari.Anne!
    Jeg trenger din adresse 😉

  3. oktober 23, 2011 2:12 pm

    Hei 🙂

    Jeg kom over bloggen din inne på Mrs Hardy, og jeg må si jeg har både ledd og fnist mens jeg har lest 🙂 Jeg lo best da jeg så for meg fuglen deres som sa hade hveeer gang dere gikk til et nytt rom 🙂 morsomt 🙂

    Og for et hus dere har bydg!!! Misunnelig 🙂 Her må jeg i hvert fall fortsette og titte innom for det blir spennende å se hvordan dere får det 🙂

    Hilsen et nytt fan, Lilja 🙂

  4. oktober 23, 2011 7:25 pm

    Endelig Kari-Anne!! Endelig inne i nytt hus. Nå kan du bare kose deg og nyte drømmen.
    Ler så ille når jeg leser innlegget ditt jeg altså…ser for meg hele Noa`s ark på flyttefot. Håper alle har det bra i det nye huset nå da. Og at alle har funnet sin plass.
    Klem Therse

Legg igjen en kommentar

