Skip to content

Kattastrofe!!

oktober 21, 2011

Det er ikke bare enkelt å flytte HELE galeleiligheten! Den inneholder nemlig noen medlemmer som synes det er helt katastrofalt å flytte… Faktisk er det rett og slett livsfarlig å flytte! Finnes ingenting som er mer skummelt i denne verden!

I dag har jeg flyttedag. Det betyr at jeg ikke har vært på jobb, men har drevet med huslige sysler. Vanligvis er det jo sånn at man ikke er på jobb når man er syk eller noe sånt. Følelsen var derfor veldig veldig rar da jeg vandret rundt i et av byens kjøpesenter når dette åpnet i dag! Og det heeeelt lovlig! Jeg måtte nemlig komme meg til bussentralen slik at jeg fikk fikset busskort til avleggerne! Og det måtte gjøres i dag siden bussterminalen stenger før jeg er ferdig på jobb sånn til vanlig. Og jammen ble det ikke med en ny innbygger hjem!! Denne gangen ble det denne kaninen fra Alessi som fikk være med! Er den ikke morsom?

Nå pakker jeg sammen og takker for meg for i dag! Jeg skal nemlig ut og teste mitt nye boblebadekar……. Oppdatering kommer! (Beklager kornete bilder.. kameraet har nemlig ikke flyttet enda!! Kun mobilen!)

2 kommentarer leave one →
  1. oktober 22, 2011 8:15 am

    Så artig å flytte inn!! Grattis til det OG eplekake, kaninlampe mm c»,)

    Klem Anna

  2. Andrea Nornes permalink
    oktober 23, 2011 5:34 pm

    Kaninlampa var kjempesøt! 😀

Legg igjen en kommentar

