Skip to content

Flyttedag, flyttebil, flyttehjelp, flyttekaos og flyttebyrå…

oktober 20, 2011

Denne helgen er den store F-helgen, nemlig flytting på HØYT nivå.. I morgen er jeg så heldig at jeg har flyttedag, og elever og kollegaer skal klare seg fint uten galedama tilstede, og det er jeg sikker på at de gjør også. Jeg skal tømme alle vinglass, serviser og krystall jeg da. Og jeg innser at jeg nesten har så mye at jeg kan være vertinne for et middelsstort bryllup, en konfirmasjon og et par barnedåper PÅ EN GANG!!

I slike flyttetider blir alt litt kaotisk. Tenkte at jeg skulle vise dere de nye lampene vi har fått på kjøkkenet i Galehuset! Jeg oppdaget bare litt seint at jeg også viser dere alt rotet på kjøkkenet.. Vel.. dette er faktisk sånn det er! Det ER litt kaos og galskap. Forsøk å se forbi rotet og de skrukkete gardinene! Jeg SKAL gjøre noe med det! 🙂

Jeg har også startet den store adresseendringsjakten. Himmel så mange som må vite at vi bytter adresse! Jeg har vært flink og systematisk, har gått gjennom regninger og fordelskort for å finne kundenummer, abonnementsnummer, bilnummer, brikkenummer, passord, brukernavn og passord. All informasjon har jeg lagret i et dokument som nå har blitt fire sider! Og jeg har faktisk meldt adresseforandring til nesten alle som står på lista! Jeg frykter at jeg har glemt mye da.. Litt usikker på om hjernen har kapasitet til å huske alt dette her! Uansett!! Jeg pakker koffertene! 🙂

I dag fikk vi dessuten en kjempekoselig overraskelse! Plutselig sto våre nye naboer på døra med en nybakt eplekake!! Litt av en velkomst!! Er vi ikke heldige?? Tusen tusen takk kjære søte dere!!

One Comment leave one →
  1. oktober 22, 2011 7:35 am

    Her blir det sannelig bra Kari-Anne. Men jeg tror jeg må slutte å se på bloggsidene dine for du har hermer etter så mange av vår tanker til vårt hus. Nå kan det vel diskuteres hvem som hermer etter hvem, siden mitt hus ikke er innredningsklart enda. Vi har iallefall lik stil virker det som.

    Denne gangen var det taklameene på skinne i taket, så har det vært garderobeskapene og vaskeromsinnredningen… og sånne Marimekko gardiner – har jeg drømt om i årevis.. har mye melamin service med blå blomster (og orange servietter som mamma har spart fra 70-tallet for hun likte de ikke :)) Neste lørdag er jeg rimelig sikker at jeg tar en tur over kjølen og sjekker ut den gardinbutikken din 🙂

Legg igjen en kommentar

