Skip to content

1… Siste luke og litt garderobepynt

oktober 18, 2011

Eeeeeeen dag!! Da ringeklokken ringer i morgen tidlig er DAGEN der! Den dagen da vi blir huseiere på ordentlig! 🙂 Spennende spennende! Vi skal ikke flytte inn i morgen altså.. Vi har ikke sjans til å bli ferdige. Men pytt, nå kan vi flytte inn ALT! Eller.. det er nok lurt å ha noe stående igjen i galeleiligheten også!

I går lovet jeg dere en oppdatering av uteområdene.. Jeg er redd jeg må skuffe mine flotte lesere en smule.. Jeg glemte nemlig at det er mørkt klokken 19.30! Det var altså mørkt som i en søplesekk da jeg ankom galehuset! Og da blir det generelt dårlige bilder. Det var faktisk så mørkt at speilrefleksen ikke fikk til i det hele tatt.. Derfor må vi prøve igjen i morgen! Må jo vise fram herligheten! 🙂

Jeg har pyntet litt på garderoben til soverommet og til prinsessen! Synes disse wall decoene var så søte! Hos oss voksne har det blitt sorte fugler i et tre og hos prinsessen har fuglene litt mer farge. Synes det ble bra! Fikk muntret opp veggene litt!

Siden vi er i flyttemodus som bare det blir disse dagene preget av små detaljer her på bloggen. De store omvisningene får vente til vi har fått ting litt mer på plass! Ikke det at det drøyer så lenge altså.. for jeg er VELDIG klar for å vise fram galehuset!

Og jeg har jo så mye jeg gjerne vil vise fram! Og det lover jo bra for blogginnleggene i dagene som kommer! Jeg går dessuten inn i en tid der jobben krever en del av meg. Nå er det konferansetimer og en god del rettinger som skal fullføres. Og da må jeg faktisk gjøre unna dette før jeg kan fortsette med innredningen av Galekroken..

Tror jeg har den kommende julefeiringen som endelig mål! Innen jul skal jeg ha på plass alt, leiligheten er forhåpentligvis solgt og galedama har fått senket skuldrene til et minimum. Det blir spennende å se om denne fristen holder mål!

One Comment leave one →
  1. oktober 19, 2011 10:18 am

    Nice, flotte stikkers!!
    Lykke til med innflyttingen, gleder meg til å se hele pakka c»,)

    klem Anna

Legg igjen en kommentar

