Skip to content

2… og en veldig spennende dag!

oktober 17, 2011

I dag er det en veldig spennende dag i Galekroken! I dag skal nemlig tomta opparbeides og ferdigstilles! Vi gleder oss masse til å se hva som har skjedd i løpet av arbeidsdagen!

Mandager er mamma morgenheks sin terrordag. Det er altså så mye som skjer at man kan få nervøst sammenbrudd bare av å høre.. Det begynner egentlig på jobb. Mandager er nemlig en av to dager da jeg har inspeksjon. Denne inspeksjonen kommer så brått på! Og den er så kald! Jeg har nemlig inspeksjon første friminutt, og da er det KALDT! I tillegg er mandager en dag da vi jobber lenge, og jeg er som regel ikke hjemme før rett før 16.30. Og 16.25 starter min taxisjåførtilværelse. Da skal jeg stappe ferdigskiftede prinser og prinsesser inn i bilen for deretter å kjøre hjemmefra og opp til en kopis av prinsen. Deretter skal kjøre prinsessen til ukas ridetime. Mens hun klatrer opp på hesten og setter i gang skal jeg frakte guttakrutt på innebandytrening. Deretter bærer det tilbake til stallen. Her forsøker jeg å være LITT fornuftig og retter som regel ett eller annet. Når ridetimen er over og gampen er trygt plassert i båsen eller under en ny rytter, er det på tide å sette kursen mot innebandygutta igjen. Her sitter jeg sammen med en noe utålmodig prinsesse og ser på køller og baller i skjønn forening før vi dytter gutta inn i bilen og setter kursen mot kveldens TREDJE fritidsaktivitet: speideren..

Det som er positivt med denne hersens mandagen er at alle andre dager er peanuts i forhold! Vel.. i dag blir det i alle fall en tur til Galehuset for å se på uteområdene! Tok noen førbilder i går ettermiddag! I morgen tenkte jeg at jeg skulle publisere bilder fra vår nye hage!

3 kommentarer leave one →
  1. oktober 17, 2011 2:53 pm

    For en mandag!! Ble jo nesten sliten av å lese …. hihi.
    Blir spennende å se resultatet av uteområdet i morgen da.. venter i spenning.
    Huset deres ligner litt på vårt egentlig! 🙂
    Klem

  2. oktober 17, 2011 3:40 pm

    Hei.

    En brå start på uka, men da er den vel mykere senere. Husk at travle hverdager holder deg ung, selvom det ikke føles sånn.

    Her er det trening og kamper hele uka, og da mener jeg HELE UKA og jeg har bare 2 jenter.

    Gleder meg til innflytning.

    Klem Mona C

  3. oktober 17, 2011 7:45 pm

    opp med humøret og nå er det bare til å telle timer til overtagelse 🙂

Legg igjen en kommentar

