Skip to content

3…. og en utfordring hos Mrs. Hardy!

oktober 16, 2011

3 dager til siste luke i kalenderen! Joho!!

Mrs. Hardy har en utfordring gående, hvorfor ble bloggen hetende det den gjør? Hva er historien bak navnet? vel.. Galekroken.. I 2007 startet jeg bloggen «I’m a bitch and I’m proud of it» som et prosjekt i utdanningen min. Til å begynne med ble bloggen et nødvendig onde, men etter en stund ble det ganske gøy. Allikevel ble bloggen et salig rot av hyttebygging, husbygging, litt skole, litt dype tanker osv. I april i år fant jeg ut at det var tungvindt og kaotisk å blande alt dette sammen, og bestemte meg for å opprette Galekroken hvor jeg har større fokus på interiør og husbygging. Det kommer innlegg om andre ting også, men hovedsaklig interiør og hverdagsliv.

Men hvorfor fikk bloggen navnet Galekroken? Vel.. de av dere som kjenner meg godt i virkeligheten vet at vi bygger hus i Dalekroken. Og når man tar med seg en vaktmester, en prins og en prinsesse, galdama selv og en liten zoologisk hage…. Vel.. da ER galskapen på flyttefot.. Derfor ble bloggen hetende Galekroken.

Problemet er nå at jeg nesten ikke klarer å si, eller skrive Dalekroken! Så hver gang noen ber om min nye adresse er det Ga.. eh… Dalekroken.. 🙂 Dette er altså historien om Galekroken! Og med disse innbyggerne MÅ det jo bli litt galskap! En LITT ivrig papegøye… Noe hormonell… la fingrene være metervis unna!

Dette er et bevis på hva som kan skje når galefamilien er på ferie.. Prinsessen fikk apebæsj mellom museflettene. Dette er riktignok noen år siden, men galefamilien på tur får til det meste!

Du er vel ikke i tvil om at Galekroken er et passende navn?

3 kommentarer leave one →
  1. Stine permalink
    oktober 16, 2011 6:34 pm

    Min blogg heter hunnbakken fordi jeg bor der. Flott vaktpapegøye!!

  2. oktober 16, 2011 6:41 pm

    galekroken er et veldig passende navn.:)

  3. oktober 22, 2011 11:56 am

    haha morsom lesing 🙂
    liker navnet, er ekstra bra ettersom du bor i dalekroken 🙂
    god helg!

Legg igjen en kommentar

