Skip to content

5…. Jeg slår fast at jeg lever!!

oktober 14, 2011

Fem dager igjen… og i dag blir blogginnlegget skrekkelig kort.. Jeg har fått tidenes migreneanfall og etter å ha tatt piller nok til å ta livet av en middels stor elefant har jeg igjen våknet.. Er ikke i stand til å gjøre noe som helst, og kryper derfor under pleddet på sofaen..

Må bare fortelle om dagens lille hendelse da! Jeg skulle nemlig i dag tidlig kjøre på jobb! Og det er jo egentlig greit, men i dag kjørte jeg plutselig på en vei som ikke førte til jobben! Jeg hadde kjørt forbi skolen og var på vei videre mot Galekroken da jeg plutselig oppdaget en strøm av ungdommer som kom med skolebussen. Først da gikk det opp et lys om at jeg var på feil sted! Jeg skulle jo straks være sammen med disse ungdommene! jaja.. da var det bare å snu og håpe i det lengste at ingen så galedama kjøre rundt i ring sånn på morgenkvisten. Tror det er greit jeg! At huset snart er ferdig! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

