Skip to content

Give away både her og der!

oktober 12, 2011

Flere av de bloggene jeg følger har for tiden give away! Og da har jeg rett og slett slengt meg med både her og der. Ikke det at jeg tror jeg vinner, jeg har nemlig ekstremt dårlig vinnerlykke, men det er da lov å prøve?

Først fant jeg en give away fra Bustenellik. Hun har en koselig blogg, og har en morsom måte å skrive på. Jeg bare MÅ lese hva som skjer i bustehjemmet! Og sjekk den fine premien! 🙂

Deretter fant jeg hos søte frk Hardy en give away på denne apen! Og jeg som digger slike dyr! Den hadde passet fint inn i galekroken! Uten tvil!! Et dyr fra eller til spiller da ingen rolle? Jeg krysser fingrene for at han vil bo i Galehuset!

Og som om det ikke var nok fant jeg hos Takhøyde disse vakre hjemmestrikkede lommebøkene MED neglelakk. Tenk å være så heldig å få bli trukket ut! Krysser og krysser! Det KAN jo hende at mitt hell snur? Man vet jo aldri!

Vel.. Da har jeg i alle fall reklamert for tre flotte blogger!! Jeg leser hos dere hver gang det kommer en oppdatering!! 🙂

Bloggurat

2 kommentarer leave one →
  1. oktober 12, 2011 8:17 pm

    Oj, så koselig det var å komme inn hit i dag, da 😀 Og så moro at du bare MÅ følge med oss her i Bustehjemmet, hihi.
    Huff, forstår virkelig fortvilelsen du beskriver under her. Har de ikke mulighet til å tilby mobilt bredbånd i mellomtiden engang?
    Om jeg nå forstår det riktig, så er vi fra hver vår by, men bor i den samme? Verden er neimen ikke stor; vi kan jo være naboer for alt vi vet 😉

  2. oktober 13, 2011 6:53 am

    Takk for flott omtale!!! Og så KJEKT at du vil være med på give-away hos meg!!
    Og hvem vet – kanskje er det akkurat du som vinner!! Jeg har vunnet hele 5 give-aways de siste ukene!!!
    Lykke til!!
    Klem Heidi 🙂

Legg igjen en kommentar

