Skip to content

7… Kan man drepe telenor tro?

oktober 12, 2011

7 dager… neste onsdag braker det løs, og den nye tidsregningen skal iverksettes. 2000 etter Galekroken! Nå er vi altså på dag 7 før Galekroken, og tålmodigheten til mamma morgenheks er ikkeeksisterende. Den er faktisk så hardt rammet at jeg muligens har negativ tålmodighet! Jeg kan nesten kverke både vaktmesteren, prinsen og prinsessen, og de som utfordrer skjebnen og forsøker å erte på seg galedama vil kjenne det på kroppen i etterkant.

Og ingen ringere enn Telenor har ertet på seg galedama. Dypt og inderlig har de ertet, ja faktisk har de rett og slett bæsjet på leggen, driti på draget, ja, kall det hva du vil! Jeg ringte nemlig telegiganten for en stund tilbake da jeg innså at jeg dessverre måtte bestille internett av dem til Galekroken. Fikk da beskjed (har til og med skrevet det ned digitalt slik at jeg skulle huske det for evig og alltid) om at jeg måtte bestille internett 14 dager før jeg skulle flytte. Vel, på mandag tenkte jeg det var 14 dager til flytting og ringte telenor. Bestilte en drittlinje siden det er alt som kan tilbys i Galekroken (skulle tro det var Sahara eller nordpolen vi bygger på!!), og fikk dato for installasjon av herket. Og når ble det installasjon? Joda.. 17. NOVEMBER!!!!!!!!!

Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal overleve SEKS uker uten internett i heimen?? jeg kommer til å avgå ved døden! Facebookabstinenser, bloggkløe, for ikke å snakke om nyheter og annet snacks, vel.. dette er en katastrofe i Galehuset!

Planen er derfor å kverke telenor.. Hvordan kan de si en ting for deretter å gi fullstendig F?? Hadde jeg levert en tidsfrist på jobben og ikke overholdt denne, men rett og slett lagt på FIRE uker til hadde jeg vel ikke hatt en jobb lenger! Og hva kan bittelille, sinte galedamen gjøre? INGENTING! Akkurat som telenordusten bryr seg? Om lille, misfornøyde meg? Neida! Om jeg truer med å ikke bli kunde hva gjør vel det? Akkurat som mine stakkarslige 349 kroner i mnd. betyr være eller ikke være for telenor? Neppe… Og jeg blir så provosert over sånne store selskap som gir blanke i forbrukermauren som er så ørgørpitteliten!! For hva skjer om jeg rasler med lenkene og sier at jeg ikke vil bli kunde allikevel? Vel, da blir det jo iallefall ALRDI internett……

Dagens blide er kanskje et symbol på humøret, formen og det meste. Her i leiligheten er alt kaos, esker, støv og rot. Er nå der at jeg har lyst til å gå i hi for så å sjekke om verden har blitt ny når jeg kommer ut av hiet igjen!

Link til Bloggurat

3 kommentarer leave one →
  1. oktober 12, 2011 6:25 pm

    Kan godt tenke meg at du har lyst til å drepe de. Dette synes jeg er arrogant fra dems side. Så store konsern må da kunne fikse en internettlinje innen november. Dette er slett kundebehandling, fy skamme seg.

    Kanskje nabo’n har trådløst nettverk du kan låne imens…?

    Klem Mona C

  2. oktober 12, 2011 7:56 pm

    Oi da, skjønner nå hvorfor du måtte advare meg litt 🙂 Det er så herlig når man har noen som forteller en ting som da er totalt feil men det er jo ingen som tar på seg skylda for det. 6 uker uten internett er nok ille ja.

    Hos oss er blir det enda værre om vi ikke får inn når vi flytter inn for der går jo både tv og internett på samme boks. Fiberkabel er allerede gravd ned med alt annet så vi får vel være litt i forkant rundt juletider tenker jeg så slipper vi det samme som deg (men vi har ikke Telenor heldigvis)

  3. oktober 13, 2011 8:42 am

    oi, oi, oi hvordan skal det gvå uten internett så lenge. Det hadde jeg ikke fikset. Store abstinenser.
    hjelper jo ikke å si eller gjøre noe, Telenor er arrogante og gjør som de vil.
    Forferdelig dårlig service!

Legg igjen en kommentar

