Skip to content

9… oh store kjøkken!

oktober 10, 2011

Ni dager!! Det er ikke lenge! Den tidende dagen av nedtellingen fikk vi kanskje ikke gjort sånn supermye, men litt ble det jo. Vaktmester’n la fliser i gangen til dronningmoren og prinsegemalen og jeg puslet litt i galehuset. Det er ikke så mye igjen så i dag har jeg feiet og pyntet litt.

Det som var desidert mest morsomt var å få opp Marimekkogardinene fra Hörnan i Strømstad! Sjekk stoffet! Jeg digger lillafargen! Jeg har også i lang tid planlagt å plassere mine to lilla lyslykter i vinduene, og i dag bare MÅTTE jeg hente dem opp fra loft og esker for å dekorere litt.

Ni dager, og nå er det faktisk 7 av dem er arbeidsdager. Egentlig er det 8 arbeidsdager før vi overtar huset! Vi har nemlig overtakelse etter arbeidstid på D-dagen! jaja.. Jeg tipper at disse dagene kommer til å gå unna som vanlig! Så da skal jeg praktisk talt bli huseier i løpet av no time!

6 kommentarer leave one →
  1. Therese permalink
    oktober 10, 2011 11:18 am

    Det blir så utrolig fint, Kari-Anne!
    Kjøkkenet ditt er rå lekkert. Gardinene var helt rå!!!

    • oktober 10, 2011 7:54 pm

      Tusen takk Therese!! Jeg er veldig fornøyd! 😉 Stoffet til gardinene falt jeg bare pladask for! Synes det var så fint! jeg er VELDIG svak for Marimekko, og da synes jeg de passet fint! 🙂

  2. oktober 10, 2011 12:39 pm

    åh, for et fint kjøkken!! 🙂

  3. oktober 10, 2011 7:36 pm

    Så utrolig spennende!!!

    Huset ser jo innflyttingsklart allerede 😉

  4. oktober 11, 2011 12:45 pm

    Oj, oj, oj! Her ser det ut som om det er mye spennende på gang! Og dritkule gardiner 🙂
    Det kan godt stemme at vi bor i nærheten av hverandre? For tiden bor jeg i Den Andre Byen (heldigvis ikke så langt fra bygrensa, da), men jeg er SÆRPING til jeg dør, og bare venter på å flytte hjem til min kjære hjemby igjen 😉 Så du det i profilen min, eller er ikke verden større enn at du forstod hvem jeg var ut i fra innleggene om mamma? 😉

Legg igjen en kommentar

