Skip to content

10….

oktober 9, 2011

Ti dager!! Det er jo ikke mer enn en litt lang ferietur! Helt utrolig at vi har kommet så langt! Aaaaah… deilig! Jeg kjenner dessuten at nesten alt jeg gjør om dagen er veldig gøy. Det blir nemlig så bra! I går kjøpte vi inn utelamper, og nå gjenstår det bare å få hengt dem opp. Det skal bli veldig fint, for når vi kaver rundt i mørket for å finne fram er det VELDIG mørkt! Og det er egentlig risikosport (i alle fall om man bærer på en pappeske.).

Vel.. Helgen har vært rett og slett stråålende! Jeg tror jeg må ha vært snill pike eller noe en gang, for HIMMEL så heldige vi har vært i helgen. Vi har fått hjelp til vasking (fredag), fått hjelp til vedbæring og tomterydding (lørdag), male listerhjelp (torsdag og lørdag), og hjemme i galeleiligheten har naboene flyttet lekestuen vår og rett og slett plantet ferdig en busk slik at det ikke skulle bli for tomt etter at lekehuset flyttet noen meter. Og som om ikke det er nok fikk vi rett og slett en «gratulere med nytt hus» gave i går! Og det selv om huset strengt tatt ikke er heeeelt ferdig.. Vi fikk denne vakre blomsten med en vinflaske! Nå står den og blomstrer på kjøkkenbenken!

Tuuuuusen takk alle som har stilt opp for oss!! Jeg er oversuperkjempetaknemlig!! Ha en strååålende søndag! Jeg svever på en rosa sky!

One Comment leave one →
  1. oktober 9, 2011 10:33 pm

    Dagene går. Hvordan går det med pakkingen hvor dere bor nå?

    Klem Mona C

Legg igjen en kommentar

