Skip to content

12..

oktober 7, 2011

Det er tolv dager til overtakelse. To helger, og noen arbeidsdager. Jeg vil jo tro at disse dagene går unna like fort som ukene generelt, men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli sliten! I tillegg til at det er tolv dager til ny tidsregning (før og etter Galekroken), er det høstferiens siste dag. Og jeg har ikke oppdaget at det er ferie en gang! Utorlig slitsomt det der!

I dag er den store vaskedagen! Jeg får hjelp av en god kollega, og vi skal vaske så langt vi klarer. Vet ikke hvor langt det blir enda, men vi håper å få tatt en god del i stue og kjøkken. I tillegg har dronningmoren hintet litt om at hun kanskje vil vaske vinduene mine. Og DET passer jo bra! Jeg kan nemlig ikke fordra å vaske vinduer! Jeg synes aldri det blir bra nok! Så da er det deilig at selve ekspertisen skal ta et tak!

Denne helga er dessuten IKEA et mål igjen. Nå begynner jeg faktisk å bli lei av IKEA, men det er fortsatt ting som må på plass. Jeg har ikke noe form for TV-møbel, og jeg har tegnet forslag til TV-krokløsning. Hadde vært greit å få noe annet enn en avdanket bokhylle å plassere glaneburet på. Dessuten var varehuset utsolgt på vegghengte tørkestativ (som dronningmoren trenger) og glasstavlen kludd som en kollega skal ha. Så da er det vel bare å brette opp armene og gå til det. Jeg ønsker meg dessuten et bord som skal stå over senga. Sånn at jeg kan plassere Mr.Mac i senga før jeg legger meg. Har veldig lyst på!

Nei, vi får brette opp armene å gå til det! (tar fart og puster…)

One Comment leave one →
  1. oktober 7, 2011 3:33 pm

    Hei.

    12 dager er ikke mye. Skulle ønske det var jeg som hadde sånn nedtelling, men jeg gleder meg til å se herligheten.

    Har ønske om en Ikea-tur, men mannen har ikke lyst å kjøre meg dit. Argh… Jeg skal nok få mast meg til en tur likevel. En gang må han jo gå lei.

    Ha en fin helg i galekroken.

    Klem Mona C

Legg igjen en kommentar

