Skip to content

Nedtellingen har startet…

oktober 6, 2011

Nå er det 13 dager til vi tar over huset!! Hihi… I tillegg til at dagen da huset er vårt og alt arbeid er ferdig nærmer seg veldig. Nå er jeg egentlig der at det går så fort at jeg ikke er sikker på at jeg rekker alt jeg skal. Døgnet har altfor få timer, og jeg kjenner at det er litt slitsomt om dagen. MYE jeg skulle gjort. Egeninnsatsen avtar, men det er fortsatt litt igjen! Nå gjennstår det litt møbelmontering, flislegging av dusjhjørnet og maling av lister. I tillegg skal muren ute pusses, og det er litt småmaling utvendig.

Nå har jeg flyttet inn i store deler av kjøkkenet. Det ble en skuff med krydder og posesuppe/sauser, et skap med tupperware, et skap til med tupperware og serveringsboller/fat og et skap med bakebolle, miksmaster, vaffeljern og et tonn med kakeformer (og jeg som ikke akkurat er kjent for å bake!! Kjøkkenet i gamleleiligheten er nå veldig mye tommere, og målet er å forsøke å flytte ut så mye som mulig de nærmeste dagene. Tror det blir bra!

13 dager.. det er rett og slett under to uker! Tenk at vi snart er i mål!! Det er ikke til å tro!!

One Comment leave one →
  1. oktober 6, 2011 2:48 pm

    så herlig da Kari-Anne 🙂 Gleder meg med dere.

Legg igjen en kommentar

