Skip to content

Jeg har muligens satt stopper for en del spennende forskningsprosjekt…

oktober 3, 2011

I går startet eleminasjonen av forskningsprosjekt. Jeg har nemlig ryddet i kjøkkenskapene og kastet tørrgjær, posesauser og diverse andre mystiske innkjøpte delikatesser som nå ikke akkurat har delikatessestatus lenger!

Og jammen ble det mye som fikk den kalde skulder! Ikke det at jeg tror alt ville være av betydning for videre forskning, men det er liksom helt feil å stappe matvarer som ikke er heeeelt tipp topp inn i galehusets nye kjøkken. Det strider mot alle prinsipper og instinkter! Og skal jeg ha det minste håp om å lage noe som helst spiselig som er i nærheten av å matche kjøkkenet, vel.. da må råvarene byttes ut!

Og det er kanskje like greit.. Dersom jeg ikke har spist desserten som skulle vært laget innen utgangen av 2006, vel, da er den nok ikke et savn!

Jeg oppdatet til min store glede at jeg kan trikse litt med tomrommet som befinner seg over kjøleskap og fryser! Der er det nemlig et lite rom som man kommer til dersom man har dørene til hvitevarene oppe. Planen er nå å plassere kakebokser (som nok veldig sjeldent er i bruk her i huset) i det ene skapet, og i det andre skal jeg plassere bakeunderlag, teflonmatter og diverse brett. Jeg digger når det dukker opp en bonus! Og særlig når det dreier seg om skapplass!

Bildet er ikke av gårsdagens fangst altså! Dette er en skummel edderkoppgelé jeg laget for et par år siden. Edderkopper er en nødvendighet i denne skumle halloweenmåneden!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

