Skip to content

En kjøkkenoppdatering er på sin plass!

september 30, 2011

Nå er det mange dager siden jeg sist dokumenterte framgangen på kjøkkenmonteringen! Og GJETT om det blir bra! Det er nesten så bra at jeg har prestasjonsangst, for med dette kjøkkenet bør jo maten være helt i øverste klasse. Og jeg vet ikke om mine kokkekunster kan matche dette fantastiske kjøkkenet..

Vel.. Vi har altså fått montert mesteparten av kjøkkenet. Det gjenstår litt sokler, montering av en rundell i et hjørneskap, montering av de fleste håndtakene og montering av lyslister under overskapene. Alt i alt er det ikke mye som gjenstår, men det som mangler blir prikken over i-en!

Planen er å bruke i alle fall litt av tiden i min berømmelige høstpermisjon til å vaske ned og flytte inn i oh store kjøkken. Problemet er bare at kjøkkenet er så fint at jeg helst skulle hatt bare nye og pene ting der! Nå gleder jeg meg helt enormt til snekkerne er ferdige med belistingen slik at jeg faktisk kan henge opp marimekkogardinene mine! Da blir kjøkkenet bare heeeeelt rått!! Kjøkkenet har rett og slett blitt MYE bedre enn jeg noen gang hadde trodd!

One Comment leave one →
  1. september 30, 2011 9:17 pm

    Se her ja. Lekkert lekkert lekkert vettu.Morsomt å se fremgangen deres. Blir liksom veldig motivert selv om vi er i startgropa;). Gleder meg virkelig til å se når dere har flyttet inn altså. For, regner med du viser rom for rom da..;)). Lykke til med innspurten!!! God helg:).

    Klem fra Marilinn

Legg igjen en kommentar

