Skip to content

SDS, hjertesmykker

september 26, 2011

Mrs Hardy har en utfordring gående hos seg, og ber oss om å vise fram våre egenproduserte smykker. Jeg skal ikke skryte på meg å ha produsert noe som heslt på lang tid, og disse smykkene så faktsik dagens lys i desember 2009! Så vi er nesten på to år gammel kreativitet her! Jaja.. pytt pytt, disse smykkene er jeg faktisk like fornøyd med i dag som for to år siden. Dessverre har jeg ikke sett disse sorte smykkedelene på lenge. Det kan se ut som det var noe Panduro hadde inne for noen år tilbake, men som nå har ramlet ut av sortimentet.

Smykkene er altså i sort metall, og alle delene er i samme sorte farge. I tillegg har jeg festet Swarovskikrystaller på dem. Har brukt disse smykkene til et par ullkjoler jeg har med hjerter på. Vel, det var et liite innlegg fra kreative galedama! 🙂

2 kommentarer leave one →
  1. september 26, 2011 8:04 pm

    Tøffe smykker 🙂
    Sort er jo fint, særlig om høsten/vinteren.

  2. september 29, 2011 11:48 am

    Så flink du er! Gøy med kreativ nabo. Du må komme på symøte hos meg. Linken ble forresten borte. Kan jeg få den på ny?

Legg igjen en kommentar

