Skip to content

Verandafest!!

september 22, 2011

Her om dagen la jeg ut et bilde fra verandaen vår. Der var det kun tiltaksplater for å tette gulvet, men vi fikk jo sett hvordan verandaen så ut allikevel. Men NÅ!! Ja NÅ kan vi faktisk ha fest her ute! Det har blitt kjempefint!! Jeg gleder meg helt vanvittig til våren og sommeren her! Tror det kan bli helt fantastisk med grillfest med gode venner.. Sukk.. drømme drømme… 🙂

Det er helt utrolig hvor deilig det er når man blir fornøyd! Så langt er det bare helt topp! Kjøkkenet blir bedre enn jeg forestilte meg, og nå blir jammen verandaen det også! Det skal bli veldig deilig å flytte!

4 kommentarer leave one →
  1. september 22, 2011 1:56 pm

    Tenner du opp grillen til søndag så kommer vi! Hilsen naboene.

  2. september 22, 2011 8:11 pm

    Fant deg jeg serru. Har du link til tredjemann/kvinne?

  3. september 23, 2011 1:07 pm

    Hehey, veranda jo;). Tviler ikke ett sekund på at den vil ble hyppig benyttet utover sommeren ja ;)). Nå er det ikke lenge igjen før «fødsel» for dere da, så spennende;). Men skjønner dere kanskje er litt lei ogsås. Selv er jeg jo bare «nygravid» husbygger vettu, og da er jo alt så spennende… Men, plutselig kommer vel «kvalmen» for en periode også, så en får vel være forberedt;)).

    Digger kjøkkenet deres selvfølgelig, og det er SÅ moro og se hvordan det blir;). Ang. denne mannen i skapet, så håper jeg likevel på at det følger med en i Sigdalskjøkkenet vårt altså. For det er kjekt å ha en når ting må fikses i huset;).

    Vi regner med å flytte inn i huset vårt en gang mellom påsken og sommeren. Men, det kommer selvfølgelig an på evt utsettelser osv da. Vi bygger elementhus, og da går det litt kjappere å sette opp selve huset;).

    God helg og fortsatt lykke til med innspurten. Morsomt å følge med altså!!!

    Klem fra en nygravid husbygger

  4. september 23, 2011 7:29 pm

    Dere har virkelig ordnet en flott veranda! Tenk «garden» party på dem loksom ;o)
    Ha en fin helg, klem Anna

Legg igjen en kommentar

