Skip to content

Kjøkkenet blir bare bedre og bedre!

september 21, 2011

Nå har vi kommet ganske langt med oh store, fantastiske kjøkken. Det er faktisk så vanvittig fint at det ikke kunne blitt særlig bedre! Oh lykke!! 🙂 Vi har i dag fått montert alle LED-lysene i innredningen, og jeg må bare si at jeg er litt stolt over både vaktmester’n og egen innsats! Vi har nå borret hull i skapet og tredd kablene til LED-lysene gjennom disse slik at ingen ledninger er synlige. Resultatet ble meget bra, og jeg er veldig fornøyd.

Vi fikk også testet at alle lysene virket, og det ble rett og slett veldig bra! 🙂 Det blir veldig hyggelig å lage mat på dette palasset av et kjøkken! Det er bare LITT benkeplass på kjøkkenet da! Det er faktisk så langt at man må sette av ganske lang tid dersom man skal tørke av benken! Det er maaaaange meter!! (ikke det at jeg klager altså!! For all del!!)

Vi har også fått på plass baldakinen i dag. Den ble ganske så bra! Og med lys i vitrineskapene tror jeg det blir veldig fint med pene ting på «utstilling» i skapene. Dette blir helt toppers!! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

