Skip to content

Jeg har glemt å vise hva jeg tok med hjem i handleposen!

september 18, 2011

Nok en gang har jeg gått litt berserk i butikken. Klarte rett og slett ikke helt å la vær! Gleder meg villt og hemningsløst til å flytte inn i galehuset, og jeg må jo bare kjøpe LITT ny pynt. På Kremmerhuset snublet jeg over denne geniale dørstopperen. Den bare måtte bli med hjem. Har vurdert å trikse litt slik at stopperen får nummer 20 siden vi skal på i Galekroken 20, men vi får se hva det blir til.. Kjenner at tiden ikke strekker til om dagen, og en null fra eller til må jeg vel kunne leve med.

Jeg fant også denne søte oppskriften på lykke. Synes den er så fin! Tenkte den kunne passe fint på mitt deeeeilige nye kjøkken! Det blir bare så fint! Tenker dette blir bra!

I gangen vår tenkte jeg at jeg skulle pynte opp med dette søte hjertet. Tror det kan passe fint hengende på en knagg over den fine krakken jeg har kjøpt! Gleder meg virkelig til vi blir ferdige! Tror det blir knall!

Jeg har også glemt å vise fram hvor heldig jeg har vært! Jeg var så heldig at jeg rett og slett fikk denne kjempesøte gaven etter at et svømmekurs var over. Tenk at hun klarte å treffe så blink med gaven! Jeg digger disse søte Green Gatekoppene! Og teen lukter bare himmelsk! Gleder meg til å pynte opp det nye kjøkkenet med disse.

http://boligpluss.no/blogs/294/widget

No comments yet

Legg igjen en kommentar

