Skip to content

En meget produktiv helg!

september 18, 2011

Nå er det søndag kveld. Allerede! Synes egentlig jeg nettopp gikk hjem fra jobb på fredag og gledet meg villt og hemningsløst til en helg. En helg der jeg skulle gjøre veldig mye! Vi har fått gjort mye, men alt er jo ikke på plass! Jeg skulle skrudd litt mer møbler, men tiden strakk rett og slett ikke til. Jaja.. det kommer flere dager!

Helgen hadde to hovedprosjekter. Prosjekt en var å legge plater på verandaen vår slik at det blir tett under. Under verandaen skal nemlig dronningmoren med seniorvaktmester ha vinterhage! Og siden jeg er huseier tror jeg vi må ha kontraktfestet at også galefamilien kan få låne vinterhagen en gang i ny og ne… Her er rett og slett platene plassert utover, og i morgen er det planlagt at snekkerne skal legge verandagulvet. Det blir mye bedre enn jeg trodde! Her skal nok mang en pølse grilles!

Prosjekt to var kjøkkenet. Og hvilket prosjekt!! Det blir altså så utrolig fint!! Jeg får rett og slett milevis med benkeplass! Det er helt utrolig! Vi fikk i dag veiledning av oh store kjøkkenkonsulent og gjett om det ble bra! Benkeplatene sitter nå som smurt og jeg tror nesten maten lager seg selv på et så flott kjøkken! I dag har vi spist pizza på kjøkkenet for første gang!

Uttrykket «å komme ut av skapet» fikk en ny mening i dag da! Se bare her! Her er vaktmester’n rett og slett INNE i benkeskapene! Og han kom ut av det, opptil flere ganger!

5 kommentarer leave one →
  1. september 18, 2011 7:09 pm

    Du verden, så artig å se;). Dette blir jo knallfint. Mon tro om det følger med en mann i ett av skapene våre også, fra Sigdal Kjøkken.. Får vel vente og se;). Ikke så lenge igjen nå da. Gleder meg til fortsettelse;)).

    Fortsatt lykke til med innspurten;).
    Klem

  2. Nr14 permalink
    september 19, 2011 2:54 pm

    Blir jo knallbra:) Skjønner gleden av å få tatt kjøkkenet ordentlig i bruk:)

  3. september 19, 2011 7:30 pm

    Dette kjøkkenet blir et drømmekjøkken. Gleder meg til å se det ferdig. Du må gjerne bli med på neste treff. Vi har vel hatt 2 treff, jeg har vært med en gang. Jeg skal holde deg informert.

    Klem Mona C

  4. september 19, 2011 8:57 pm

    WohoW for et kjøkken, å den skap plassen, MAGISK!!

    BLir artig å se det ferdige resultatet, Klem Anna

  5. september 20, 2011 5:27 am

    Dette ser jo så bra ut Kari-Anne. Dere får et kjempefint kjøkken 🙂 Og med middag inntatt så har dere jo nesten flyttet inn nå *LOL*

Legg igjen en kommentar

