Skip to content

Snart kan det soves i galehuset!

september 11, 2011

I dag har jeg gått berserk med drillen. Jeg startet med en loftsstue full av diverse pakker og stæsj, og i startgropa skal jeg innrømme at jeg var litt i overkant bekymret for alle disse skruene og duppedingsene… (Beklager litt småshabby bildekvalitet.. Det var kun iphonen som fikk være med i dag!)

Etter noen timer (egentlig når jeg tenker etter ble det ganske mange…) var resultatet klart. Jeg har i dag skrudd sammen to stykk IKEA Hemnes dagsenger. En til prinsessen og en til prinsen. Ble de ikke fine? Vurerer å bytte ut knottene slik at de kan bli litt mer stylet, men vi får se hva det blir til. Akkurat nå er de heeeelt fine. På kollasjen nedenfor er det faktisk bilde både fra prinsens rom og prinsessens rom, men jeg innser at det ser ut som samme rommet…

I tillegg til sengeproduksjon har jeg startet med garderobemonteringen. I alle fall innmaten til garderoben. Det er prinsessens rom som fikk første runde, og for å være helt ærlig er det nok også prinsessen som trenger dette mest! Hun har en HAUG med klær, og det skal bli helt nydelig med diger garderobe! Helmaks!!

Kjøkkenet tar også form. Vi har festet bein til ca. halvparten av skapene, skåret ut noen foringer (som vi egentlig har lett desperat etter i to dager, men som vi nok aldri har mottatt…) og festet sammen de fleste av underskapene. Tilslutt har vi lagt på benkeplatene slik at vi er helt sikre på at de ikke har fått noen skader i frakten eller noe. Og det ser bare FANTASTISK ut!! Og som dronningmoren sa i dag, jeg får rett og slett flere kilometer med benkeplass!! Så alle som har lyst til å lage mat på stort og romslig kjøkken, kom å lån nøkkel!! Tar gjerne en middag jeg!! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

