Skip to content

Pene pene krakken..

september 4, 2011

Har helt glemt å vise dere den fine krakken vi har kjøpt til gangen! I utgangpunktet hadde jeg regnet med at jeg måtte kjøpe en krakk med kurver. En sånn krakk som ALLE har i gangene sine, men som jeg egentlig er litt lei. Er lei disse kurvene har hatt kurver her i gamlehuset, og jeg må si at jeg synes alt er støvete når jeg bruker dem. Derfor var gleden STOR da jeg fant denne lekre krakken på Bohus. Den er bare SÅÅ fin!! Man kan åpne setet og under lokket er det GOD plass til luer, votter og skjerf. Søte, søte Henriette fikk være med hjem og skal nå innta galehuset! Tror den blir KNALLFIN i gangen min!! Kjenner at jeg gleder meg helt villt til å blogge litt skikkelig igjen! Ikke bare kaos, rot og enkeltprodukter som skal kjøpes inn.. Om ikke lenge er nemlig Galekroken beboelig! Og da er vi klare!!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

