Skip to content

Vi lister oss så stilt på tå….

august 29, 2011

Nå har snekkerne listet seg rundt i huset, og vi er på god vei til å få ferdiglistet hus. Akkurat nå har det gått ekstremt fort igjen.. Så fort at VI har det travelt. Nå må vi legge parkett i 1.etasje, legge fliser i dusjen på vaskerommet, legge fliser i gangen og jeg er helt nødt til å innta IKEA. Jeg trenger nemlig bokhyller til biblioteket mitt. Skal ha en hel vegg full av hyller og skap, og disse skal være BAK listene. Og da bør jeg jo kjøpe dem før listene kommer opp! Gruble gruble.. timeplanen er full og jeg MÅ på IKEA… Helst NÅ! Bildet under er av stuevinduene mine, og i bakgrunnen ser vi huset til drømmenaboene. Det er i ferd med å ta form det også! Og gjett om vi gleder oss!! 🙂

Det er flere vinduer i galehuset som har fått lister på seg. I inngangen har vi et høyt vindu, og dette har også blitt ferdig. Dersom du ser litt nøye etter, ser du at vi uten tvil bor i skogen. På utsiden av vinduet er det trær, trær og trær så langt øyet kan se! Men det skal bli deeeilig!! Vi skal kooose oss i alt det grønne!

2 kommentarer leave one →
  1. august 29, 2011 8:09 pm

    Gleder meg til å besøke dere i det nye huset! 😀

  2. august 29, 2011 9:59 pm

    Hei.

    Gleder meg til å se det ferdige huset. Kan tenke meg det blir sprekt. Litt misunnelig kjenner jeg. Husbygging er min store drøm.

    Håper du får deg en ikeatur.

    Klem Mona C

Legg igjen en kommentar

