Skip to content

Litt reklame!

august 28, 2011

I forbindelse med at Fredrikstadskolene hadde planleggingsdager torsdag og fredag før skolestart, var prinsen så heldig at han fikk være med en kammerat på hyttetur til Hvaler. Mamma morgenheks kjørte avkommet til den yderste nøgne ø, og benyttet sjansen til litt shopping. Prinsessens julekalender fikk sitt siste tilskudd, og mamma morgenheks kjøpte både joggesko og bursdagsgaver. Galedama liker nemlig Skjærhalden og Hvaler veldig godt. En rusletur på kaia er utrolig deilig, og siden det finnes utrolig søte butikker her ute er shoppingnervene ivaretatt. Denne deilige dagen snublet ungene over et lite «hull» i brygga hvor de fanget fisk og sjøstjerner. Det er også satt opp et akvarium på kaia slik at man kan se hva slags fisker som befinner seg i Østfoldfjæra! Her er resultat av dagens fiske..

Mammaen til prinsekammeraten hadde dessuten pratet om et nytt sted på Hvaler. Hun reklamerte med Blafreprodukter og annen kos, og Mamma Morgenheks tente med en gang. Etter fisketuren satt vi derfor snuta mot Hvalerhagen. Hvalerhagen ligger laaaangt ute på Hvaler, og du må sette snuta mot Ed for å finne fram til godsakene. Hvalerhagen er en gårdsbutikk som ligger på Stafsengen gård. Her bor søte Stine sammen med mann og hund, og de har rett og slett flyttet fra Oslogryta til øya i havgapet. Da vi parkerte ved gården, ble vi møtt av denne vakre skapningen her. Jeg har fått lov av Stine å låne bildene fra facebooksiden til Hvalerhagen!

Vi kom heseblesende en dag i august hvor Hvalerhagen rett og slett var stengt. Vi listet oss inn på tunet, og håpet i det lengste at det var åpent, men det var det ikke. Plutselig fikk Stine øye på oss, og vips VAR butikken åpen! 🙂 Dette til tross for at hun hadde det travelt og var på vei til en annen avtale! Hun tok seg tid til at galedama med følge fikk snuse rundt i den søte butikken. Og så mye søte ting man fant bak butikkdøren (som forøvrig befant seg MIDT i huset). Stine selger produkter fra Krem Fresh. Dette er hudpleie produkter som kun inneholder rene og naturlige ingredienser. Jeg hadde ikke vært borte i disse produktene tidligere, men siden vi fikk komme inn i butikken og snuse selv om den var stengt, måtte jeg jo kjøpe med en del hjem. Jeg kjøpte en flaske med massasjeoljen «Ubetinget kjærlighet». Denne oljen lukter rose og sandeltre og er rett og slett NYDELIG!! Den lukter fantastisk og er utrolig god på huden. Den blir ikke «tørr» og er god å bruke. Rett og slett helt fantastisk! Og flasken skal nok ta seg fiiint ut på badekarskanten i Galekrokens drømmebad. For oljen kan også brukes i badekaret om man skulle ønske dette.

Et annet produkt jeg kjøpte var rett og slett «Smør på flesk». Dette er rett og slett en klump. En klump med uante krefer. Den er nemlig en bodylotion i klumpform! Når man har dusjet, smører man seg med denne klumpen, og kroppen blir etterlatt myk og deilig. Og jeg som ikke liker bodylotion!! Nå har mine sårt trengende legger fått smør på seg nesten hver dag siden jeg kjøpte «Smør på flesk»! Min «klump» lukter mandarin, og er veldig deilig! Bildet av klumpen er lånt av Krem Fresh. Har du ikke mulighet til å besøke vakre Hvalerhagen kan du nemlig kjøpe produktene her!

I tillegg til disse flotte produktene er Hvalerhagen Blafreforhandler. Jeg falt hardt og inderlig for denne matboksen med en ugle på. Og siden jeg ikke hadde plass i håndbagasjen fra Bodø til mer enn en bitteliten Blafreboks, kjøpte jeg den likegodt! Prinsessen har lenge ønsket seg en slik matboks, og jeg tenkte rett og slett at jeg skulle gi etter for hennes ønsker et liiite sekund…

Hos Hvalerhagen kan man altså kjøpe deilige produkter til hele familien. I tillegg er planen at den vakre gården skal starte servering her ute i havgapet. Og det er bare så vakkert! Se på disse flotte bildene! Jeg ønsker meg veldig et slikt minidrivhus! De er jo så søte!

Har du muligheten anbefales det på det sterkeste å avlegge Hvalerhagen et besøk! Du finner dessuten Hvalerhagen på facebook! Ta en tur da vel! Du vil ikke angre! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

